fotografen bij offroadritten

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

de crossgoeroe

Hallo medecrossers

tijdens de offroadritten zie ik altijd meerdere fotograven.
wie weet of deze foto s ook ergens te vinden zijn??
Marc Otten

MotoFotoService
ActieFocus,
mk-moto,
VSFoto

De laatste 2 zijn alleen endurofoto's,

Kijk voor de links even op www.enduro.nl
ktm300mxc
klomp

...motorsportfotografie.nl...
:wink:
de crossgoeroe

actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
speedphreax

de crossgoeroe schreef:actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
Ze waren toch echt in Handel, afgelopen weekend.

Actiefocus foto's zijn in de regel duur en slecht dus ik koop zowiezo liever bij Motofotoservice
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
wr450f'05

speedphreax schreef:
de crossgoeroe schreef:actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
Ze waren toch echt in Handel, afgelopen weekend.

Actiefocus foto's zijn in de regel duur en slecht dus ik koop zowiezo liever bij Motofotoservice
Helemaal mee eens.
mark20v

Wel met paypal betalen en niet voorschieten per bank.
Per bank betalen heb ik slechte ervaring mee, ze zijn helaas niet te bereiken mocht je vragen cq opmerrkingen hebben.

Gr Mark
Sjokske

Ik koop ook liever digi-foto's, alleen waren afgelopen weekend in Handel de ter plaatse afgedrukte foto's van van Boezerooij (in mijn geval althans, bij Adje dus niet) stukken mooier dan de digi's van Motofotoservice.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mech

Ik zie het :D Die van mij was zelfde bochtje alleen bij mij hing er een stuk van een struik voor mijn kop. Is misschien ook wel weer iets voor te zeggen.....
Sjokske

mech schreef:Ik zie het :D Die van mij was zelfde bochtje alleen bij mij hing er een stuk van een struik voor mijn kop. Is misschien ook wel weer iets voor te zeggen.....
Heb ik zien liggen ja :lol:
Dacht al dat aangezien je nu regelmatig aan de overkant van de grote plas komt gesolliciteerd had bij d'n U.S. Army als sniper :twisted:
Whoop-monsterpak aan, precisieblaffer in de aanslag :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Contacteer:

Tijdens de enduro's heb ik digitale foto's >2MB gekocht van actiefocus.
Mooi scherp. Wel erg prijzig (€ 6,=)
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
speedphreax

mark20v schreef:Wel met paypal betalen en niet voorschieten per bank.
Per bank betalen heb ik slechte ervaring mee, ze zijn helaas niet te bereiken mocht je vragen cq opmerrkingen hebben.

Gr Mark
Hmm... ik heb nu juist een Paypal akkefietje met Motofotoservice. Wel betaald maar niet kunnen downloaden. Ik heb ze tot vanavond gegeven om de fout te herstellen en anders trek ik mijn betaling gewoon terug en dien ik een klacht in.

Ik bouw op mijn werk regelmatig iDeal implementaties en daarom weet ik dan ook dat dit gewoon een brakke implementatie is. De webshop is verplicht om de gewijzigde payment status bij de payment provider op te halen en dat doen ze gewoon niet goed want mijn betaling blijft als 'pending' staan.
mark20v

speedphreax schreef:

Gr Mark
Hmm... ik heb nu juist een Paypal akkefietje met Motofotoservice. Wel betaald maar niet kunnen downloaden. Ik heb ze tot vanavond gegeven om de fout te herstellen en anders trek ik mijn betaling gewoon terug en dien ik een klacht in.

Ik bouw op mijn werk regelmatig iDeal implementaties en daarom weet ik dan ook dat dit gewoon een brakke implementatie is. De webshop is verplicht om de gewijzigde payment status bij de payment provider op te halen en dat doen ze gewoon niet goed want mijn betaling blijft als 'pending' staan.
Ok. Ik heb soortgelijk gehad met een bank betaling: wel betaald en geen foto's ontvangen. Daarna een aantal keren via het contactformulier op de site deze klacht doorgegeven: geen resultaat. Daarna nog via Sanne van dit forum geprobeerd contact te zoeken: geen resultaat. Daarna nog tweemaal per mail contact gezocht en ook hierop geen terugkoppeling van hen gehad.

Resultaat: € 9,- kwijt en niets ontvangen, ik bestel er dus geen foto's meer :!:

Gr Mark
adje

Sjokske schreef:Ik koop ook liever digi-foto's, alleen waren afgelopen weekend in Handel de ter plaatse afgedrukte foto's van van Boezerooij (in mijn geval althans, bij Adje dus niet) stukken mooier dan de digi's van Motofotoservice.
Ik koop helemaal nooit foto's omdat ze toch maar in de kast belanden bij de 2000 andere die ik al heb :?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rolando
Contacteer:

speedphreax schreef:

Gr Mark

Dit is een bekend probleempje, daar de automatische mailtjes met de download link in de SPAM filter blijven hangen. Dit is geen opzet van het bedrijfje.
Bij mij is het in ieder geval goed gekomen!!
de crossgoeroe

ik was afgelopen zondag in ruurlo,daar heb ik zeker 4 tot 5 fotograven gezien.
ik heb 2 foto s op verschillende plaatesen van actiefocus,motofoto was daar dus niet,weet dan niemand waar de anderen de foto s voor maken????
Trouwens ruurlo was weer een mooie rit ,3x rond,mooi, mooi!!
Grote klasse!!
speedphreax

adje schreef:Ik koop helemaal nooit foto's omdat ze toch maar in de kast belanden bij de 2000 andere die ik al heb :?
Jij rijdt ook al vanaf je 5e. Voor mij is het allemaal nog nieuw 8)
speedphreax

Zo... een paar weekjes en een paypal claim later heb ik mijn centen weer terug van Paypal. Al die tijd heeft Motofotoservice helemaal NERGENS op gereageerd. Ook niet op paypal berichten.

Ik vind dit echt geen manier van doen en bij de eerste offroad rit die ik rij hoop ik dat ik ze zie staan want dan zal ik die camera es effe goed diep in de klei trappen :lol:
speedphreax

Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!

Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen. Na een paar seizoenen heb je het als fotograaf wel gezien en is er geen eer meer aan te behalen.
Rudy
Contacteer:

Site draait uit kostenbesparing nu ook op een eigen (adsl) abbo, zo traag als dikke stront :D.
Geraldklx

Sorry was reeds gememoreerd

http://www.motofotoservice.com/
wr450f'05

Jammer, dit waren de mensen die echt de beste foto's maakten.
CRF450X '08
Rolando
Contacteer:

speedphreax schreef:Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!

Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen. Na een paar seizoenen heb je het als fotograaf wel gezien en is er geen eer meer aan te behalen.
Helaas zijn er alleen maar foto's van mij in Borculo bij hun, maar toch mooie foto's.
Hoelio
Contacteer:

speedphreax schreef:Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!

Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen.
Ik snap dat ook wel, met al die lastige klanten...( :D )
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Houten Klaas

Ik denk dat je het onderschat hoeveel werk het is om de site draaiend te houden, alle mail te beantwoorden, de foto's te maken en te plaatsen.

Ik denk dat daar de omzet veels te laag voor is geweest.

Idd jammer,de foto's waren beter dan die van actiefocus. De foto's van Hendrikus zijn ook mooi. Helaas , te lastig om aan te schaffen en te bekijken.
Plaats reactie