Hallo medecrossers
tijdens de offroadritten zie ik altijd meerdere fotograven.
wie weet of deze foto s ook ergens te vinden zijn??
fotografen bij offroadritten
Moderator: ghulst
-
MotoFotoService
ActieFocus,
mk-moto,
VSFoto
De laatste 2 zijn alleen endurofoto's,
Kijk voor de links even op www.enduro.nl
ActieFocus,
mk-moto,
VSFoto
De laatste 2 zijn alleen endurofoto's,
Kijk voor de links even op www.enduro.nl
ktm300mxc
- de crossgoeroe
actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
-
Ze waren toch echt in Handel, afgelopen weekend.de crossgoeroe schreef:actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
Actiefocus foto's zijn in de regel duur en slecht dus ik koop zowiezo liever bij Motofotoservice
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Helemaal mee eens.speedphreax schreef:Ze waren toch echt in Handel, afgelopen weekend.de crossgoeroe schreef:actiefocus en motofotoservice wist ik te vinden voor de offroadfoto s,maar motofotoservice heb ik dit seizoen niet tijdens de ritten gezien
Actiefocus foto's zijn in de regel duur en slecht dus ik koop zowiezo liever bij Motofotoservice
Ik koop ook liever digi-foto's, alleen waren afgelopen weekend in Handel de ter plaatse afgedrukte foto's van van Boezerooij (in mijn geval althans, bij Adje dus niet) stukken mooier dan de digi's van Motofotoservice.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Heb ik zien liggen jamech schreef:Ik zie het Die van mij was zelfde bochtje alleen bij mij hing er een stuk van een struik voor mijn kop. Is misschien ook wel weer iets voor te zeggen.....
Dacht al dat aangezien je nu regelmatig aan de overkant van de grote plas komt gesolliciteerd had bij d'n U.S. Army als sniper
Whoop-monsterpak aan, precisieblaffer in de aanslag
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Tijdens de enduro's heb ik digitale foto's >2MB gekocht van actiefocus.
Mooi scherp. Wel erg prijzig (€ 6,=)
Mooi scherp. Wel erg prijzig (€ 6,=)
-
Hmm... ik heb nu juist een Paypal akkefietje met Motofotoservice. Wel betaald maar niet kunnen downloaden. Ik heb ze tot vanavond gegeven om de fout te herstellen en anders trek ik mijn betaling gewoon terug en dien ik een klacht in.mark20v schreef:Wel met paypal betalen en niet voorschieten per bank.
Per bank betalen heb ik slechte ervaring mee, ze zijn helaas niet te bereiken mocht je vragen cq opmerrkingen hebben.
Gr Mark
Ik bouw op mijn werk regelmatig iDeal implementaties en daarom weet ik dan ook dat dit gewoon een brakke implementatie is. De webshop is verplicht om de gewijzigde payment status bij de payment provider op te halen en dat doen ze gewoon niet goed want mijn betaling blijft als 'pending' staan.
Ok. Ik heb soortgelijk gehad met een bank betaling: wel betaald en geen foto's ontvangen. Daarna een aantal keren via het contactformulier op de site deze klacht doorgegeven: geen resultaat. Daarna nog via Sanne van dit forum geprobeerd contact te zoeken: geen resultaat. Daarna nog tweemaal per mail contact gezocht en ook hierop geen terugkoppeling van hen gehad.speedphreax schreef:Hmm... ik heb nu juist een Paypal akkefietje met Motofotoservice. Wel betaald maar niet kunnen downloaden. Ik heb ze tot vanavond gegeven om de fout te herstellen en anders trek ik mijn betaling gewoon terug en dien ik een klacht in.mark20v schreef:Wel met paypal betalen en niet voorschieten per bank.
Per bank betalen heb ik slechte ervaring mee, ze zijn helaas niet te bereiken mocht je vragen cq opmerrkingen hebben.
Gr Mark
Ik bouw op mijn werk regelmatig iDeal implementaties en daarom weet ik dan ook dat dit gewoon een brakke implementatie is. De webshop is verplicht om de gewijzigde payment status bij de payment provider op te halen en dat doen ze gewoon niet goed want mijn betaling blijft als 'pending' staan.
Resultaat: € 9,- kwijt en niets ontvangen, ik bestel er dus geen foto's meer
Gr Mark
Ik koop helemaal nooit foto's omdat ze toch maar in de kast belanden bij de 2000 andere die ik al hebSjokske schreef:Ik koop ook liever digi-foto's, alleen waren afgelopen weekend in Handel de ter plaatse afgedrukte foto's van van Boezerooij (in mijn geval althans, bij Adje dus niet) stukken mooier dan de digi's van Motofotoservice.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Dit is een bekend probleempje, daar de automatische mailtjes met de download link in de SPAM filter blijven hangen. Dit is geen opzet van het bedrijfje.speedphreax schreef:Hmm... ik heb nu juist een Paypal akkefietje met Motofotoservice. Wel betaald maar niet kunnen downloaden. Ik heb ze tot vanavond gegeven om de fout te herstellen en anders trek ik mijn betaling gewoon terug en dien ik een klacht in.mark20v schreef:Wel met paypal betalen en niet voorschieten per bank.
Gr Mark
Bij mij is het in ieder geval goed gekomen!!
- de crossgoeroe
ik was afgelopen zondag in ruurlo,daar heb ik zeker 4 tot 5 fotograven gezien.
ik heb 2 foto s op verschillende plaatesen van actiefocus,motofoto was daar dus niet,weet dan niemand waar de anderen de foto s voor maken????
Trouwens ruurlo was weer een mooie rit ,3x rond,mooi, mooi!!
Grote klasse!!
ik heb 2 foto s op verschillende plaatesen van actiefocus,motofoto was daar dus niet,weet dan niemand waar de anderen de foto s voor maken????
Trouwens ruurlo was weer een mooie rit ,3x rond,mooi, mooi!!
Grote klasse!!
-
Jij rijdt ook al vanaf je 5e. Voor mij is het allemaal nog nieuwadje schreef:Ik koop helemaal nooit foto's omdat ze toch maar in de kast belanden bij de 2000 andere die ik al heb
-
Zo... een paar weekjes en een paypal claim later heb ik mijn centen weer terug van Paypal. Al die tijd heeft Motofotoservice helemaal NERGENS op gereageerd. Ook niet op paypal berichten.
Ik vind dit echt geen manier van doen en bij de eerste offroad rit die ik rij hoop ik dat ik ze zie staan want dan zal ik die camera es effe goed diep in de klei trappen
Ik vind dit echt geen manier van doen en bij de eerste offroad rit die ik rij hoop ik dat ik ze zie staan want dan zal ik die camera es effe goed diep in de klei trappen
-
Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!
Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen. Na een paar seizoenen heb je het als fotograaf wel gezien en is er geen eer meer aan te behalen.
Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen. Na een paar seizoenen heb je het als fotograaf wel gezien en is er geen eer meer aan te behalen.
-
- Contacteer:
Site draait uit kostenbesparing nu ook op een eigen (adsl) abbo, zo traag als dikke stront .
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Helaas zijn er alleen maar foto's van mij in Borculo bij hun, maar toch mooie foto's.speedphreax schreef:Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!
Ik snap dat ook wel, met al die lastige klanten...( )speedphreax schreef:Motofotoservice is er helemaal mee gestopt en alle foto's zijn nu GRATIS te downloaden! Sla je slag!
Toch jammer dat ze er mee stoppen maar ik kan het wel begrijpen.
Je moet niet doen, je moet niet laten!
-
Ik denk dat je het onderschat hoeveel werk het is om de site draaiend te houden, alle mail te beantwoorden, de foto's te maken en te plaatsen.
Ik denk dat daar de omzet veels te laag voor is geweest.
Idd jammer,de foto's waren beter dan die van actiefocus. De foto's van Hendrikus zijn ook mooi. Helaas , te lastig om aan te schaffen en te bekijken.
Ik denk dat daar de omzet veels te laag voor is geweest.
Idd jammer,de foto's waren beter dan die van actiefocus. De foto's van Hendrikus zijn ook mooi. Helaas , te lastig om aan te schaffen en te bekijken.