Ktm-dag 21 Oktober

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

ktm_gs300

En gaan er van hier nog meer naar de ktmdag? Ik ben dit jaar marchall op de motor, dus ik ga alles goed in de gaten houden :lol: .
Mocht je dus iemand met een oranje hesje aan zien en nummer 13 op de zijkappen, kom gerust ff praten! Ik sta toch de hele dag op de offroad/enduro route :!:

Als je gaat niet je rij- en kenteken bewijs vergeten. Ik hoorde dat je die nodig hebt voor de verzekering die dit jaar bij het programma hoort.
Honda crf 250
Bosje

8) Bosje is erbij :D
Allways replace the cheapest parts first :P
speedphreax

ktm_gs300 schreef:En gaan er van hier nog meer naar de ktmdag? Ik ben dit jaar marchall op de motor, dus ik ga alles goed in de gaten houden :lol: .
Mocht je dus iemand met een oranje hesje aan zien en nummer 13 op de zijkappen, kom gerust ff praten! Ik sta toch de hele dag op de offroad/enduro route :!:

Als je gaat niet je rij- en kenteken bewijs vergeten. Ik hoorde dat je die nodig hebt voor de verzekering die dit jaar bij het programma hoort.
Is de route wat langer/beter dan vorig jaar? Toen was het maar 20 km en kon je maar tot 12:30 starten.

Buiten dat is het altijd wel een leuk evenement al moet je die gek die de hele godganse dag over de speakers loopt te brullen wel leren negeren
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
ktm_gs300

Over de route en de rij tijden weet ik nog niks, ik weet alleen dat ik de hele dag bezig ben (maar daar heb je niks aan natuurlijk).

Op Ktm-dag komt het programma te staan.
En natuurlijk wordt het weer een hele gezellige dag!
Honda crf 250
ktm640

Mooie boel: we moeten voor de 14e betalen, maar het programma staat er nu (15-10) nog niet op :?

Goede berichten gehoord, dus heb toch maar vast betaald. Tot 12.30 uur starten zou wel balen zijn want ik kom speciaal een dag van mijn vakantie terug naar NL voor deze rit.

Tot zondag :P
klomp

als ik m'n motor nog op tijd in orde krijg , denk ik wel dat ik kom... :(
Hoewel, Kiske d'n altijd irritante omroeper komt ook, over geluidsoverlast gesproken :twisted:
kenny

Kun je dezelfde dag nog inschrijven en betalen ?

mvg

Kenny
ktm_gs300

kenny schreef:Kun je dezelfde dag nog inschrijven en betalen ?

mvg

Kenny
Ja tuurlijk, dan kost het wel 5 euro meer.
Honda crf 250
RvD

Ben erbij
kenny

Als mijn schouder wat beter aanvoelt ben ik er ook bij, ben er wat hard afgegaan op de stopkippen in eersel.

mvg

Kenny
wr450f'05

ik kan helaas niet, heb niet zo'n oranje ding!!
CRF450X '08
Rolando
Contacteer:

Ik had geprobeerd een K ervoor te plakken, maar de motor was mooi blauw i.p.v. lelijk oranje!! :lol:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sjokske

Rolando schreef:Ik had geprobeerd een K ervoor te plakken
Niet doen, gewoon eer aan jezelf houden (en op zaterdag gaan kijken wat de route inhoudt, stukkie dat wij gezien hebben was niet superspectaculair).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mmrizio

Hmmm, volgens mij had ik hier net een reactie getypt, maar ik kan 'm niet meer vinden...

De route was misschien niet spectaculair, maar ik heb genoten. De route van ca. 20 km was redelijk afwisselend, met de gebruikelijke stukken crossbaan, kruipdoor-sluipdoor, zandpaden, knippen paden en lekker veel maisplak. Hoogtepunten vond ik de racebaan tussen de bieten (agrariers, excuss als ik nu andere groene dingen uitscheld....) en de stukken over de heide. Erg zwaar waren het klapzand achter de kazerne, de op het laatst helemaal kapotgereden crossbaan en het kruipdoor aan het eind. Met name de tweecylinder piloten zullen daar aan hun trekken gekomen zijn!

Het parcours lag er goed bij, met enkele zompige stukken en een paar stukjes die stoven. Zelf heb ik 5 rondjes gereden, om vervolgens te genieten van het bijprogramma.

Het bijprogramma vond ik trouwens minder spectaculair dan vorig jaar toen de Dakar Dafs van De Rooy en de Leopard een show gaven.

Al met al een leuke combinatie van inspanning en ontspanning!
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Sjokske

Zijn ze nog met die X-bow (of hoe heet dat ding) over de crossbaan gegaan :?: :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
RvD

ktm_gs300 schreef:En gaan er van hier nog meer naar de ktmdag? Ik ben dit jaar marchall op de motor, dus ik ga alles goed in de gaten houden :lol: .

Super gereden gisteren. Slechts 1x onnodig gevallen in dat stuk diepe klapzand met knippen, kruip vervolgens overeind, pak de motor en wat zie ik ? oranje hesje en nr. 13. Dat ik nou net uitgerekend er daar moet gaan liggen ! Kort even voorgesteld, je zult wel gedacht hebben, wat heeft die haast. Had een paar concu-collegas achter me aan zitten en probeerde er voor te blijven, is me op 1 na trouwens gelukt. Perfecte organisatie en een mooi evenement ! Zien of spreken elkaar nog wel, groeten
ktm_gs300

Het was zeer geslaagd gister! Mooi weer, mooi rondje en mooi georganiseerd. Wel mooi, ik stond rustig te kijken bij het klapzand of niemand aan het vallen was zie ik een zwarte ktm mooi hard aan komen rijden, en ineens voorwiel iets te vroeg in de knip en salto :o . Gelukkig niks aan de hand en toeval dat het iemand van het noppenforum was. Verder was er nog iemand met een gebroken sleutelbeen en iemand met gebroken ribben. Meer heb ik niet vernomen.

Ik hoop dat iedereen heeft genoten want toen we het rondje als eerste maakten nog voor dat er gestart mocht worden was er veel aan de hand. Iemand vond het leuk om het lint kapot te maken en de hekken stonden her en der verspreidt.

We hadden wel last van wat crossers (ful-cross) op de baan, en hebben besloten om een manier te bedenken om nog strenger te zijn volgend jaar. We hebben vele van hun aangesproken maar echt meteen maatregelen nemen lukt natuurlijk niet.

Volgend jaar weer 8)
Honda crf 250
mmrizio

ktm_gs300 schreef: We hadden wel last van wat crossers (ful-cross) op de baan, en hebben besloten om een manier te bedenken om nog strenger te zijn volgend jaar.
Ik had ook wat 'last' van full crossers. Maar dat waren volgens mij de mannen van het FMX team van Jimmy Verburgh :-)

Ik was er eigenlijk wel trots op dat ik ze kon volgen over de maisplakken. Totdat de voorste "met 2 vingers in de neus" verveeld omkeek waar z'n maatjes waren. Toen wist ik m'n plek weer.

Even later zag ik aan hun stuiterende achterwiel dat hun vering ook niet echt afgestemd was op de remknippen.

- zonder gekheid: verder geen illegalen gezien.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
adje

Hier mochten ze dus wel een stukje over militair terrein :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
ktm_gs300

adje schreef:Hier mochten ze dus wel een stukje over militair terrein :?:
Een heel klein stukje ja, al mag het niet zo genoemd worden omdat er nog steeds geen toestemming voor is.

Wij hebben wel illegalen gezien in de vorm van 2 hondas en 1 yamaha, maargoed we waren op het moment iemand anders aan het helpen en veel kun je toch niet aan dit probleem doen.
Honda crf 250
adje

ktm_gs300 schreef:
Wij hebben wel illegalen gezien in de vorm van 2 hondas en 1 yamaha, maargoed we waren op het moment iemand anders aan het helpen en veel kun je toch niet aan dit probleem doen.
Dus als het geen KTM is dan is het een probleem :twisted: :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
ktm_gs300

adje schreef:
ktm_gs300 schreef:
Dus als het geen KTM is dan is het een probleem :twisted: :wink:
Ja, op 2 manieren zelfs:

1. Het is niet voor niets een KTM dag, al geef ik er persoonlijk weinig om wie of wat er mee rijdt.

2. Een ander merk dan KTM heeft op het moment dat hij/zij mee rijdt geen verzekering, en dat vind ik wel een probleem want dat is gewoon onverantwoord.
Honda crf 250
Yuri

De KTM'ers van motormaf.nl waren er ook, hier een kort filmpje van Bosje onboard. 8)

klik
Bosje

Yuri schreef:De KTM'ers van motormaf.nl waren er ook, hier een kort filmpje van Bosje onboard. 8)

klik
Ik heb genoten, alleen in de vierde ronde ging mn zadel me inhalen :roll:
en ja, ik val weleens, lekker boeien, ik hebbut naar mn zin :P

was wel grappig, 99% reed om de modderpoel heen (ik ook) totdat ik de filmende bekenden zag staan, en vol erin, iets dieper dan ik had verwacht, met flink remmende werking :? 8)

edit: camspulletjes zijn trouwens van yuri, maar mocht niet rijden op zn hondahok :P
Allways replace the cheapest parts first :P
klomp

mooi filmpje :D

ben net op die site www.ktmnewsclutch.nl wezen kijken. zouden een hoop foto's van de KTM dag op staan.
Ik dus bij de rit buitenom wezen kijken.
Valt dat ff tegen... :?
Of komt er nog meer?
Plaats reactie