Hallo iedereen . Had voor dit weekende andere plannen maar dit is ook leuk hoop ik. [ wordt leuker]
westerbork
wie gaat hem rijden en Waarmee?
off road rit westerbork. wie?
Moderator: ghulst
-
ik.
met een KTM 520.
groet'n en tut zondag.
Marco.
met een KTM 520.
groet'n en tut zondag.
Marco.
Hoop ook meer kilomters te maken dan in havelteYuri schreef:Ik gooi mijn CR 250 naast Bosje's KTM op de trailer, present dus.
Hoop stiekum toch wel dat Westerbork op z'n minst een stukkie beter is dan Havelte, want dat was als eerste offroadrit drie keer niks.
Allways replace the cheapest parts first
Zondag vindt weer een van onze befaamde offroadritten plaats. We starten bij Bandenmontage Gils, Holthe 64, 9411 TL, Beilen.
Vanaf 8.30 uur kan er gekeurd en ingeschreven worden (eerst keuren dan inschrijven). Zorg dat je motor voldoet aan de normen van de KNMV, dat voorkomt teleurstellingen ter plaatse.
Vanaf ongeveer 10.00 uur kan er gestart worden. De route mag meerdere malen worden gereden. De lengte van de rit bedraagt ongeveer 45 km. de route is weer helemaal super !!!!
Om 14.30 uur wordt de route afgesloten en is het tijd voor ontspanning aan de bar (biertje ???)
Vanaf 8.30 uur kan er gekeurd en ingeschreven worden (eerst keuren dan inschrijven). Zorg dat je motor voldoet aan de normen van de KNMV, dat voorkomt teleurstellingen ter plaatse.
Vanaf ongeveer 10.00 uur kan er gestart worden. De route mag meerdere malen worden gereden. De lengte van de rit bedraagt ongeveer 45 km. de route is weer helemaal super !!!!
Om 14.30 uur wordt de route afgesloten en is het tijd voor ontspanning aan de bar (biertje ???)
CRF450X '08
Ik weet niet of je bij de organisatie hoort, maar petje af was super geregeld en heerlijk geredenwr450f'05 schreef:Zondag vindt weer een van onze befaamde offroadritten plaats. We starten bij Bandenmontage Gils, Holthe 64, 9411 TL, Beilen.
-
Bosje hoeveel rondjes heb je gereden ?
Nee ik hoor niet bij de organisatie, ik heb vandaag ook meegereden.Bosje schreef:Ik weet niet of je bij de organisatie hoort, maar petje af was super geregeld en heerlijk geredenwr450f'05 schreef:Zondag vindt weer een van onze befaamde offroadritten plaats. We starten bij Bandenmontage Gils, Holthe 64, 9411 TL, Beilen.
Het was helemaal geweldig.
Mooi gereden, mooi parcours en alles was prima geregeld inclusief trekker om je van de parkeerplek weg te trekken.(overigens niet nodig gehad!)
-
Ik ben vandaag ook naar Westerbork geweest. Erg mooie rit, mede dankzij de bodemgesteldheid die echt prima was. Dit was wel een heel verschil met de ellende van vorige week. Ik zat vandaag ook erg goed in mijn vel... Alles ging gewoon heel erg goed dus ik heb lekker hard kunnen rijden. Erg genoten ondanks dat mijn KTM de eerste ronde nogal moeilijk deed in verband met water in 1 van de stekkers. Kon maar een kwart gas geven. Bij meer gas viel ie dood en dat is natuurlijk zwaar klote op maisvelden. Na een km of 20 was het probleem gelukkig al een stuk minder en na de eerste ronde was het helemaal over.
Uiteindelijk vier ronden gereden
Die klojo's van de luchtmobiele brigade waren er trouwens ook weer in grote getalen. Ze hebben wel lef! Nou ja... in ieder geval weet ik dat ze bijna allemaal als een natte krant rijden. Niet normaal hoe hard ik ze voorbij ben gestoven met hun 400cc LC4 landbouw-voertuigen. Weet ik ook weer dat ik op de Ginkelse hei niet bang voor die lui hoef te zijn.
Zojuist de motor afgespoten en weer vers water in de stekker gespoten @#$#@$ Van de week maar eens loshalen en inspuiten dus
Uiteindelijk vier ronden gereden
Die klojo's van de luchtmobiele brigade waren er trouwens ook weer in grote getalen. Ze hebben wel lef! Nou ja... in ieder geval weet ik dat ze bijna allemaal als een natte krant rijden. Niet normaal hoe hard ik ze voorbij ben gestoven met hun 400cc LC4 landbouw-voertuigen. Weet ik ook weer dat ik op de Ginkelse hei niet bang voor die lui hoef te zijn.
Zojuist de motor afgespoten en weer vers water in de stekker gespoten @#$#@$ Van de week maar eens loshalen en inspuiten dus
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Zootje insmeren met vloeibaar rubber uit potje met kwast, werkt perfect (beter nog dan intapen met vulcaniserend tape)speedphreax schreef:Zojuist de motor afgespoten en weer vers water in de stekker gespoten @#$#@$ Van de week maar eens loshalen en inspuiten dus
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
3 rondes, had toen het gestuiter over 40km "knippen" wel gezien De vering heeft een hele zware dag gehadHouten Klaas schreef:Bosje hoeveel rondjes heb je gereden ?
wel apart hoor, sommige stukken maisveld werden drassig, kom je met n flink vaartje aan en is t net of iemand de handrem eropgooit, wat is vertraging dan ineens!
-
Dan kun je ook wel een enduro gaan rijden.
hebbie een linkie waar de verschillen in regelgeving tussen enduro en offroad zitten? Zal geen enduro voor t klassement gaan rijden, maar denk dat de ritten nog wat uitdagender zijn dan offroad? Hoeveel starters gemiddeldHouten Klaas schreef:Dan kun je ook wel een enduro gaan rijden.
oh ja:
Complimenten voor de boeren in westerbork, heb nog nooit zulke hardnekkige blubber/bagger meegemaakt Toch maar eens een hogedrukspuit aanschaffen
Tuinslang en borsteltje wordt n beetje te gek en gaat wel erg lang duren
Ik had met de hogedruk al best een hoop werk om alles eraf te krijgen.Bosje schreef:heb nog nooit zulke hardnekkige blubber/bagger meegemaaktHouten Klaas schreef:Dan kun je ook wel een enduro gaan rijden.
Volgens mij zijn er niet echt veel foto's gemaakt, heb ze alleen nog maar van actiefocus gezien en die waren nou niet echt bijzonder.
-
Grappig... ik raakte gisteren voor het eerst eens mijn oliereservoir van mijn achterveer net na het rijden aan. Ik wist niet dat zo'n ding zo heet werd. Je kon hem niet eens vasthouden... Voorpoten waren lauw-achtig. Dat had ik wel verwacht.Bosje schreef:De vering heeft een hele zware dag gehad
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
hmmm eens checken volgende keer...speedphreax schreef:Grappig... ik raakte gisteren voor het eerst eens mijn oliereservoir van mijn achterveer net na het rijden aan. Ik wist niet dat zo'n ding zo heet werd. Je kon hem niet eens vasthouden... Voorpoten waren lauw-achtig. Dat had ik wel verwacht.Bosje schreef:De vering heeft een hele zware dag gehad
wr450f'05 schreef:Ik had met de hogedruk al best een hoop werk om alles eraf te krijgen.Bosje schreef:heb nog nooit zulke hardnekkige blubber/bagger meegemaaktHouten Klaas schreef:Dan kun je ook wel een enduro gaan rijden.
Volgens mij zijn er niet echt veel foto's gemaakt, heb ze alleen nog maar van actiefocus gezien en die waren nou niet echt bijzonder.
Die modder ging er perfect af bij het tankstation aan op-afrit beilen zuid.
Veel druk veel water.
Wel op de caravan -truck spuitplaats met 3 hobby's en 2 kip caravans achter mij.
Heb ook geen foto kunnen vinden van mij.
Heb boezerooy gemaild en die heeft gezegt dat hij ze gewoon weer meeneemt naar volgende offroad-enduro rit.
Na 2 spring-kruipoverbulten stonden ze.
Dus no problemo.