Hoi
Ik ben binnenkort toe aan nieuwe banden voor mijn dr800 uit'96.
Graag tips voor wat betreft merk, profiel en eventueel waar ze het beste
te krijgen zijn. Ik rij eigenlijk alleen maar op asfalt wegen. Het is voor mij de 1e keer dat er nieuwe banden op moeten, dus alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Nieuwe banden
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
zijn een hoop meningen over..als je echt alleen op de weg zit kan je gewonen weg banden nemen [heb ik geen ervaring mee]
wil je toch een beetje "nop" uitstraling kom je bij de semi nop..
heb zelf de beste ervaring in deze met michelin sirac, gaat bij mij het langst mee [6000km achter] goed droog en nat en een beetje grip off road..
meer grip off.. heidenau K60..
kan hier goedkoop bestelen..
http://www.rodamoto.es/OnLine/default.aspx
normaal sirac achter E120.- [wel gratis montage]
wil je toch een beetje "nop" uitstraling kom je bij de semi nop..
heb zelf de beste ervaring in deze met michelin sirac, gaat bij mij het langst mee [6000km achter] goed droog en nat en een beetje grip off road..
meer grip off.. heidenau K60..
kan hier goedkoop bestelen..
http://www.rodamoto.es/OnLine/default.aspx
normaal sirac achter E120.- [wel gratis montage]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Was pas in Rotterdam aan het klussen bij een politie garage ... en die Transalpjes stonden op Metzeler Tourance.
Agent zei dat ze het heel goed deden op de weg maar offroad niet veel.
Taakstraf???CamoKat schreef:Was pas in Rotterdam aan het klussen bij een politie garage ... en die Transalpjes stonden op Metzeler Tourance.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Bureau H.A.L.T.
(Nâh, ze hebben daar roldeuren die ze kapot rijden en die m'n collega's en/of ik moet repareren)
(Nâh, ze hebben daar roldeuren die ze kapot rijden en die m'n collega's en/of ik moet repareren)
-
Shifty-PK schreef:Taakstraf???CamoKat schreef:Was pas in Rotterdam aan het klussen bij een politie garage ... en die Transalpjes stonden op Metzeler Tourance.
marre camo, over je banden keus.. je hebt toch al een weg fiets?? rij je daar mee als het nat is.. je had op z'n mist T63's er onder moeten gooien voor echt vies vet fun
maar als je op de weg wil spelen is het geen verkeerde keus denk ik..
maar ben blij dat ik 2 fietsen heb=2 set's wielen
een krijgt zo een sirac achter op en wil de ander deze week op stonemasters of MT21's
zo'n setje is zo bruut in het terein
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Nope ... wegfiets komt echt niet buiten als er ook maar iets wat lijkt op damp in de lucht hangt
En onder m'n DR komen geen Tourance maar Sahara's ... ik gaf alleen maar een antwoord op quivi z'n vraag.
Cheers,
Dennis
En onder m'n DR komen geen Tourance maar Sahara's ... ik gaf alleen maar een antwoord op quivi z'n vraag.
Cheers,
Dennis