heja, hierbij een uitnodiging voor een bosritje komende donderdag 30-8..
rond utrecht, start 18.30.
is rond de 30-45km lang zonder asfalt, hard en zacht zand, modder, steen en gras...
banden keus kenda k270 [50/50] of echte nop.. semi nop word afgeraden.. als je mee wild snel laten weten, beperkt aantal deelnemers..
groeten zappa
bosritje
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
hellaas vol.. op BIG zappa en shifty + 5 niet BIG'S
Gezellig, wordt druk. Inderdaad niet teveel rond dezelfde plek rijden.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
verslag van de rit., [ komt van ander forum
]
sorry frank, maar je werdt aangezien voor een smeris
bij de kuil van een meter of 4 diep reed jij volgens mij buiten om.. terwijl ik en de rest er doorheen gingen..
met je witte helm en groen reflekterde schouders leek je voor mensen in de groep op een smeris.. en dat werd geroepen en de groep splitsten op..
jij kwam achter mij aan en ik was al zo verbaasd dat ik die vemeende smeris zo snel kwijt was..
rest van de groep exlusief noppy [ die het daar prima kent ] weer bij de kuil opgepikt, even gewacht.. daarna terug naar start punt.. ook niemand..
daarna rit aangepast doorgereden.. 47km gereden [ ik iets meer dan de rest om jou kwijt te raken ]
maar je hebt wat te goed.. zie PB
gr zappa

sorry frank, maar je werdt aangezien voor een smeris
bij de kuil van een meter of 4 diep reed jij volgens mij buiten om.. terwijl ik en de rest er doorheen gingen..
met je witte helm en groen reflekterde schouders leek je voor mensen in de groep op een smeris.. en dat werd geroepen en de groep splitsten op..
jij kwam achter mij aan en ik was al zo verbaasd dat ik die vemeende smeris zo snel kwijt was..
rest van de groep exlusief noppy [ die het daar prima kent ] weer bij de kuil opgepikt, even gewacht.. daarna terug naar start punt.. ook niemand..
daarna rit aangepast doorgereden.. 47km gereden [ ik iets meer dan de rest om jou kwijt te raken ]
maar je hebt wat te goed.. zie PB
gr zappa