Voor de noppenforum bezoekers die langs deze weg ook eens naar onze site willen gaan zien :
http://www.endurogrensland.be
Nog iemand enduro-websites ?
De grensland site - http://www.endurogrensland.be
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Ja Kris,Kris V. schreef:Nog iemand enduro-websites ?
onder de hoofding "noppen-links" in subforum "INFO" hierboven vind je er verschillende
Jo VdB
Hallo,
Ik heb pas een enduro- motor gekocht en woon (even) in Oud Turnhout.
Gisteren (zondag) zag ik op "Zwaneven" een groep enduro's rijden waarvan ik denk dat er enkele een jas aanhadden met "Grensland" op...
Rijden jullie elke zondag hier in de streek?
Gisteren (zondag) zag ik op "Zwaneven" een groep enduro's rijden waarvan ik denk dat er enkele een jas aanhadden met "Grensland" op...
Hallo,Matiz schreef:Hallo,
Welkom op het forum
Er zijn vroeger wel eens jassen gemaakt met grensland erop, of deze nog in gebruik zijn wist ik niet.... Blijkbaar wel dus.
Ik heb er geen idee van wie het zou kunnen zijn ?
Misschien krijg je er nog reactie op ? Anders kom gerust eens naar onze maandelijkse vergadering in Gierle, zo leer je al enkele rijders kennen uit de streek.
Groetjes,
Kris
De vergaderingen zijn elke eerste donderdag van de maand in " De Valk " in Gierle ( baan gierle - Lille )Matiz schreef:... ge vergeet: "en wat drijft hen"
Wanneer is de vergadering en waar ergens in Gierle?
Alleen in januari is de vergadering een nieuwjaarreceptie in St Job.
Kom gerust is af.
Stuur me een prive berichtje met jou mailadres er bij. Ik zal je dan de foto's sturen.Roel V. schreef:Dag Kris,
zijn er ergens fotos te bezichtigen van de herfstrit. Op de grenslandsite staan ze nog niet. Ben toch benieuwd of ik er ook ergens tussen sta.
alvast bedankt
Groetjes
Kris
'he kris je mag ze ook hier plaatsen hoor,wij zijn best wel nieuwsgierig naar wat we gemist hebben
Hm, Hoe zet ik foto's hier ?henk-v schreef:'he kris je mag ze ook hier plaatsen hoor,wij zijn best wel nieuwsgierig naar wat we gemist hebben
Ps: Het zijn vooral sfeerfoto's. In het echte veld was geen tijd ( wegens modder en regen ) om foto's te nemen
Hallo jongens ik mag vanaf vandaag mij ook een grenslander noemen en ben vanaf vandaag lid bij grensland.
Ik ben benieuwd of ik met mijn xl 600 lm ook aan de slag kan bij grensland in de zin van allroad dan.
Groetjes Ronny
Ik ben benieuwd of ik met mijn xl 600 lm ook aan de slag kan bij grensland in de zin van allroad dan.
Groetjes Ronny