hoi
voor iedereen die in het bos bij het kanaal bij het wolfsven rijdt,
let op !
er is een fanatieke boseigenaar die kentekens door geeft aan de politie
dus hou het kort en let op de bomen op het pad.
have fun an keep it safe.
en alle eikels die vinden dat ze er een rotzooi van kunnen maken in het bos door afval achter telaten en vinden dat je een hele middag op 1 plek van het bos kan rond crossen , drop dead and go to hell.
zo, hebben we dat ook weer gehad.
gr
noppenrijders omgeving geldrop
Moderator: ghulst
Van die bosmensen zijn er meer.
Afgelopen zondag reden we ergens en een aantal wandelaars pakten ook demonstratief hun gsmmetjes.
Afgelopen zondag reden we ergens en een aantal wandelaars pakten ook demonstratief hun gsmmetjes.
jan, als je het hebt tegen noppenrijders rond geldrop, kan je dat engels wel achterwege laten... snappen wij toch niet
Maar bedankt voor de tip.
en wat die gsm's betreft; stond laatst een stuk in groot eindhoven dat er borden worden geplaatst met een telefoonnummer, om ons te verlinken.
Hoe gek kan het worden?
Maar bedankt voor de tip.
en wat die gsm's betreft; stond laatst een stuk in groot eindhoven dat er borden worden geplaatst met een telefoonnummer, om ons te verlinken.
Hoe gek kan het worden?
-
waar in Eindhoven willen ze die plaatsen..... of bedoelen ze het Sonse bos? daar staat al zo een bord, bij de houte fietsbrug.. ben er pas 1 tegen gekomen..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
Er staan er wel meer in de omgeving, maar ik heb ze zelf ook nog niet gezien. Misschien wel omdat ik er ook niet op let.
Het stuk in het Brabants Dagblad wel.
Het stuk in het Brabants Dagblad wel.
van die borden met een telefoonnummer ben ik nog niet tegengekomen
maar ja
alsof we dan ons motortje gaan verkopen en gaan dammen
denk het niet
er zijn nog paadtjes genoeg en ook al rij je legaal rond
het is toch nooit goed wat je ook doet
gelukkig begint het offroad seizoen weer is iedereen weer happy ( =gelukkig)
maar ja
alsof we dan ons motortje gaan verkopen en gaan dammen
denk het niet
er zijn nog paadtjes genoeg en ook al rij je legaal rond
het is toch nooit goed wat je ook doet
gelukkig begint het offroad seizoen weer is iedereen weer happy ( =gelukkig)
Er komt toch niemand. Heb je wel eens de politie gebeld omdat je ze nodig had ?Rolando schreef:Van die bosmensen zijn er meer.
Het wordt zo voor mij wel steeds moeilijker om mijn fatsoen te houden.
Op zich kun je met mij alle kanten in, zelfs de goeie...
wat ik uit die krant begreep was dat ze d.m.v. dat telefoonnummer willen invertariseren waar de meeste rijders komen.
Om daarna op die plaatsen regelmatig te gaan controleren.
Dat is ook zo, want meteen ingrijpen zal ook niet meevallen.klomp schreef:wat ik uit die krant begreep was dat ze d.m.v. dat telefoonnummer willen invertariseren waar de meeste rijders komen.
Met vaseline?Sjokske schreef:Nummerplaat invetten
Mooi. Waar zullen we ze naartoe sturen ?klomp schreef:wat ik uit die krant begreep was dat ze d.m.v. dat telefoonnummer willen invertariseren waar de meeste rijders komen.
folie schreef:Mooi. Waar zullen we ze naartoe sturen ?klomp schreef:wat ik uit die krant begreep was dat ze d.m.v. dat telefoonnummer willen invertariseren waar de meeste rijders komen.
zet dat nummer maar op dit forum, dan sturen we ze allemaal naar de Eindhovense Golf of hoe die ballentent ook mag heten.
smurf.
-
een keer goed door de bagger rijden werkt beter, wordt door de politie soms gedoogd, vet is te zien = nummerplaat niet zichtbaar = €60 als ik me niet vergis..Rolando schreef:Met vaseline?Sjokske schreef:Nummerplaat invetten
Verder staat er geloof ik maar een zo een bord zover ik weet.. zal dat nummer eens neerpennen.. maar het is geloof ik gewoon het nummer van geenspoed wel politie..
enne.. folie.. geloof me, ze komen wel.. niet de politie, maar de marchaussee.. die komt vanuit oirschot naar son, is er in pakweg 10 minuten als je pech hebt.. en die komen met de enduros (die gaan al meteen een stuk harder op het zand dan die logge BMW's)
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Dan zou ik vooral om hun namen vragen en vertellen dat je ze gaat rapporteren.Acid Burns schreef: enne.. folie.. geloof me, ze komen wel.. niet de politie, maar de marchaussee.. die komt vanuit oirschot naar son, is er in pakweg 10 minuten als je pech hebt.. en die komen met de enduros (die gaan al meteen een stuk harder op het zand dan die logge BMW's)
Zie http://www.wetboek-online.nl/wet/Pw/6.html
(bevoegdheden kmar)
en http://marechaussee.prikpagina.nl/read. ... 11&t=39100
De KMar politietaken blijven - net zoals nu - nadrukkelijk omschreven in de Politiewet. Het opheffen van de bestaande beperkingen in de opsporingsbevoegdheid van de KMar heeft niet tot doel de politietaken van de KMar verder uit te breiden. In het nieuwe artikel 6 is daarom voorgeschreven dat een opsporingsambtenaar van de KMar, hoewel bevoegd tot opsporing van alle strafbare feiten, zich onthoudt van optreden anders dan in het kader van de uitoefening van zijn opgedragen politietaken noodzakelijk is. De marechaussee komt in vergelijkbare positie te verkeren als de politieambtenaar die evenzeer verplicht is zich te onthouden van optreden buiten zijn eigen regio. Wanneer een marechaussee buiten de hem opgedragen taak onnodig opsporingsbevoegdheden toepast kan dit disciplinaire gevolgen hebben. De Commandant KMar kan hiervoor interne richtlijnen opstellen. Verschil met de oude situatie is dat het optreden buiten de taken voor de strafvervolging van de verdachte geen consequenties heeft . De rechtmatigheid van de opsporingshandelingen komt niet meer ter discussie.
Dus.. op defensie terrein, luchthavens zijn ze rechtsgeldig bezig. Daarbuiten mogen je ze staande houden en heb je pech maar.... ze mogen niet doelgericht buiten hun taken gaan werken en naar Son komen op basis van een oproep is dat wel. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze aannemelijk kunnen maken dat ze toevallig wat in de sonse bossen aan het crossen waren.
smurf.
Laatste keer was een collega 70 euro kwijt voor een niet zichtbaar kentekenplaat.Acid Burns schreef:een keer goed door de bagger rijden werkt beter, wordt door de politie soms gedoogd, vet is te zien = nummerplaat niet zichtbaar = €60 als ik me niet vergis..Rolando schreef:Met vaseline?Sjokske schreef:Nummerplaat invetten
Verder staat er geloof ik maar een zo een bord zover ik weet.. zal dat nummer eens neerpennen.. maar het is geloof ik gewoon het nummer van geenspoed wel politie..
enne.. folie.. geloof me, ze komen wel.. niet de politie, maar de marchaussee.. die komt vanuit oirschot naar son, is er in pakweg 10 minuten als je pech hebt.. en die komen met de enduros (die gaan al meteen een stuk harder op het zand dan die logge BMW's)
Laatste keer dat we een marechaussee hebben gesproken toen hij ons aanhield was dat op de openbare weg. Hij vertelde ons dat hij ons alleen mocht bekeuren als hij ons op heterdaad in de hei staande hield.
Niet naderhand op de weg en zeggen "jullie zijn er geweest".
Gelukkig (voor motorrijders) is de doodstraf al lang geleden afgeschaftRolando schreef:Niet naderhand op de weg en zeggen "jullie zijn er geweest".
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ja de woordkeuze is erg belangrijk hier!!
Ik ga ze mijn telefoonnummer doorgeven. Ik kan via het forum wel redelijk traceren wie waar geweest is en geef ze de forumnamen door.
Ook mooi idee
Ook mooi idee
Hoezo, doe je hem weg.Sjokske schreef:Doe maar niet, bij ons in de gemeente rijdt maar één TM (nog wel althans).
Nee hij doet hem niet weg maar er komt er volgend jaar misschien nog eentje bij ( als die persoon niet op zijn pas gekochte Honda crf450x vertrouwd raakt , zie onderstaande foto )Rolando schreef:Hoezo, doe je hem weg.Sjokske schreef:Doe maar niet, bij ons in de gemeente rijdt maar één TM (nog wel althans).
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Bevalt hem die tank niet dan.adje schreef:Nee hij doet hem niet weg maar er komt er volgend jaar misschien nog eentje bij ( als die persoon niet op zijn pas gekochte Honda crf450x vertrouwd raakt , zie onderstaande foto )Rolando schreef:Hoezo, doe je hem weg.Sjokske schreef:Doe maar niet, bij ons in de gemeente rijdt maar één TM (nog wel althans).