ik heb 2 vragen
vraag 1: als je nieuwe ketting koopt, is het beter als je kettingvet af haalt of maakt dat niet zoveel uit.
Vraag 2: de naaf van de remblokke. om de remblokke te verwissele zit heel vast weten jullie een paar methodes om die makelijk en goed los te maken bijvoorbeeld kruipolie.
alvast bedankt
ketting vet en rembloknaaf
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: zo feb 05, 2006 12:34
muschien denk je wat een sukkel van die eerste vraag
maar naar mijn gevoel trekt het veel zand aan.
maar evengoed bedankt voor tip !:D
maar naar mijn gevoel trekt het veel zand aan.
maar evengoed bedankt voor tip !:D
Honda Cr125
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
1) het trekt wel veel zand aan ja, maar ik zou op zijn hoogst even de buitenkant van de ketting afvegen (zoiezo altijd doen) en mogelijk even inspuiten met MX kettingolie.. scheeld altijd iets namelijk.
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Voor 2.
Zeker geen kruipOLIE gebruiken bij remblokjes. Ik ga altijd met fijn schuurpapier over het aangekoekte vuil (ik hou in de ene hand het stukje schuurpapier en met de andere "rol" ik het pennetje in dit schuurpapier), zodat de pen weer glanst als nieuw. Daarna nog een KLEIN beetje kopervet erover.
Jo VdB
Zeker geen kruipOLIE gebruiken bij remblokjes. Ik ga altijd met fijn schuurpapier over het aangekoekte vuil (ik hou in de ene hand het stukje schuurpapier en met de andere "rol" ik het pennetje in dit schuurpapier), zodat de pen weer glanst als nieuw. Daarna nog een KLEIN beetje kopervet erover.
Jo VdB
om remblokken los te krijgen kan je er ook gewoon een paar tikjes met een hamer op geven.
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: zo feb 05, 2006 12:34
nee het gaat over een remschijf;)JoeBaR schreef:Jo ik had zelf het vermoeden dat het om een trommelrem gaat .
maar bedankt voor info :)kan er weer mee vooruit
Honda Cr125