blok kapot

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
zappa.suzuki

m'n BIG staat stil :cry: :evil:
het blok rammeld als een gek, aan de voor en boven kant..
zou het de nokkenas ketting of spanner kunnen zijn??
maar zou ook uit het blok zelf kunnen komen, van de koppeling die ik eens verbrand heb, mischien de lagers en as van koppelings huis..
zit nu in dubio, blok laten maken maar als het hele blok uit elkaar moet en de koppeling komlpleet vervangen moet worden word dat erg duur..

of een onderblok kopen bij streppel, nokken ketting en balansas ketting vervangen en cilinder en kop overzetten.. [iets waar ik een beetje tegen op kijk ivm weinig ervaring]

of bij muts een big kopen om het blok kompleet over te zetten..

ben ik net verhuisd naar werkhoven ivm einde relatie, een gat 12 km buiten utrecht waar je niks kan doen.. zit er opgesloten zonder vervoer.. naar het werk komen is een ramp met openbaar vervoer..
dus mischien een goed koop gebakje kopen voor vervoer en het blok van m'n big maar opentrekken en zien hoe ver ik kom..[ maar zit een beetje krap bij kas ivm met verhuizing :? ]

groeten van een licht gefrustrede BIG fan..
Max_Kool

Als je Big nog wel loopt, maar trilt als een gek, zou het heel goed de aandrijving van de balansassen kunnen zijn. Ik ken het Big blok niet goed genoeg, maar je hebt kans dat je daar bij kunt zonder dat het blok uit het frame moet?
zappa.suzuki

helaas, hij trilt niet als een gek maar rammeld en tikt..
als of een lager kapot is of een ketting los hangt of als of een as speling heeft..
BIG88

word dan toch eerst slopen , kijken wat het is
en dan een "wijs" besluit nemen (rep. of verv.)
have BIG fun

D.F.M.T.
zappa.suzuki

he hans h, alles goed?
geramel voor in het blok en in de kop, is dat de nokken ketting die versleten is??
weet jij vast wel :wink:
hou het vies zappa
Plaats reactie