Omdat ik waarschijnlijk zaterdag een tweede xr ga halen heb ik als het meezit bijna alle onderdelen over.
Waaronder dan een frame met kenteken, schokbreker, voorvork, achterbrug, veel blokonderdelen waaronder een zeer goede nokkenas, kop en cilinder. En al het plastic.
Dit alles is nog even onder voorbehoud tot ik het dingetje hier werkelijk heb staan.
Je kan wel alvast het een en ander reserveren of voor bieden.
Ciao
Bijna alle onderdelen voor een xr.
Moderator: ghulst
-
wat voor xr en welk jaar?
Dat was wel handig om er bij te zetten jah. Het betreft een xr vanaf 1988. Dus wel het nieuwere model, niet de oldtimer:p. Jouw model dus.
Laatst gewijzigd door Laurus op do jun 28, 2007 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles gaat in de verkoop
Hier de belangrijkste onderdelen:
- Frame met kenteken, moet eigenlijk wel gestraald en gecoat worden, verder gewoon goed.
---> 100e
- Goede nokkenas!
---> 75e
- Goed kop, inclusief kleppen enz, alleen afgebroken bout, moet uitgeboord en getapt worden!
---> 90e
- Cilinder met zuiger in redelijke staat, heeft misschien een nieuwe zuiger nodig ivm toleranties maar dat kan ik niet goed zien, zuiger en cilinder zien er wel toppie uit.
---> 40e
- Veer en demper, niet netjes, veer moet gecoat worden en opnieuw gevuld verder wel gewoon goed.
---> 10e
- Voorvork, is goed, werkt goed, niet heel netjes.
---> 75e
- Achterbrug
---> 50e
- Remsysteem, is goed, werkt goed, niet zo lang geleden gereviseerd...
---> 45e
En ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.
Hier de belangrijkste onderdelen:
- Frame met kenteken, moet eigenlijk wel gestraald en gecoat worden, verder gewoon goed.
---> 100e
- Goede nokkenas!
---> 75e
- Goed kop, inclusief kleppen enz, alleen afgebroken bout, moet uitgeboord en getapt worden!
---> 90e
- Cilinder met zuiger in redelijke staat, heeft misschien een nieuwe zuiger nodig ivm toleranties maar dat kan ik niet goed zien, zuiger en cilinder zien er wel toppie uit.
---> 40e
- Veer en demper, niet netjes, veer moet gecoat worden en opnieuw gevuld verder wel gewoon goed.
---> 10e
- Voorvork, is goed, werkt goed, niet heel netjes.
---> 75e
- Achterbrug
---> 50e
- Remsysteem, is goed, werkt goed, niet zo lang geleden gereviseerd...
---> 45e
En ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.