Hallo,
Aangezien het offroaden me erg trekt, en na een tijdje met een xl 500r te offroaden ga ik toch aan het echte werk beginnen.
Mijn keuze is gevallen op een ktm 620lc4 egs 1996 of een ktm 400lc4 1998
De 620 is 600 euro duurder.
Het worden geen snelle ritten, meer over strand, klei, veldwegen.
Verder ga ik op bospaden en wat bergjes.
Ik rij nu ongeveer een half jaar offroad.
Welke motor raden jullie mij aan?
KTM 620 of 400
Moderator: ghulst
Het scheelt veel in prijs.
Maar er vanuit gaand dat ze beide goed zijn, zou ik voor de 400 gaan.
Kom je echt wel mee vooruit.
Maar er vanuit gaand dat ze beide goed zijn, zou ik voor de 400 gaan.
Kom je echt wel mee vooruit.
Bij Motomotion in Veghel. (Nu nog Safe) komen binnen kort de 2008 modellen van KTM binnen. Zou mooi spul moeten zijn.
road-racer schreef:Hallo,
Aangezien het offroaden me erg trekt, en na een tijdje met een xl 500r te offroaden ga ik toch aan het echte werk beginnen.
Mijn keuze is gevallen op een ktm 620lc4 egs 1996 of een ktm 400lc4 1998
De 620 is 600 euro duurder.
Het worden geen snelle ritten, meer over strand, klei, veldwegen.
Verder ga ik op bospaden en wat bergjes.
Denk dat je met de 400 goed bediend bent. Ook voor ervaren rijders geldt dat ze met de 620 niet of nauwelijks sneller zullen zijn. De 400 is veel makkelijker te berijden.
Ik rij nu ongeveer een half jaar offroad.
Welke motor raden jullie mij aan?
Ik zou voor de 400 gaan
Ik heb zelf een 400LC4 gehad en dat was een van de fijnste motoren die ik ooit gehad heb, super betrouwbaar en zeer stabiel. Het is zeker geen PK pakhuis maar het ding heeft genoeg bruikbaar vermogen en zal je nooit verrassen als je "vol" vanuit de bocht wegtrekt.
De ideale fiets voor een beginnende off-roader.
De ideale fiets voor een beginnende off-roader.