ktm supermoto (is inmiddels verkocht)
Moderator: ghulst
ktm supermoto type 400 exc racing van nov 2002.met electrische en kick start nu met extra enduro velgen en banden en een extra einddemper merk spes tevens ook een extra o ring ketting heeft u nog vragen bel of mail me gerust ps kan iemand me helpen met de foto,s erbij zetten lukt me nog niet.
Laatst gewijzigd door wheely34 op za mei 05, 2007 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de foto:
Als je je post typt-->ff op de button "Browse..." klikken en dan naar je foto toe gaan (bestandlocatie waar je de foto op hebt geslagen-->meestal iets van "mijn afbeeldingen")
Dan klik je jouw bestand aan en drukt op de button "Open" rechts onderin en klaar is kees
ps het uploaden werkt nu bij ook niet
gr Mark
Als je je post typt-->ff op de button "Browse..." klikken en dan naar je foto toe gaan (bestandlocatie waar je de foto op hebt geslagen-->meestal iets van "mijn afbeeldingen")
Dan klik je jouw bestand aan en drukt op de button "Open" rechts onderin en klaar is kees
gr Mark
inderdaad mark heb hetzelfde probleem uploaden lukt niet. alvast bedankt.mark20v schreef:Voor de foto:
gr Mark
henk
Yamaha xtz 750, Yamaha wr450f