http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=3044.0
Zijn er nog mensen die hier heen willen gaan?
Lijkt me leuk maar niet in mijn eentje

Margrieta schreef: Dit jaar hebben we met koninginnedag weer een lekker lang weekend, van zaterdag t/m maandag. Een mooi weekend dus om iets te ondernemen.
Ik heb een plan:
Zaterdag starten we smorgens tusse 9.30 en 10.00 aan de A18 afslag nr. 4 bij de Mac Donalds voor een roadbookrt van circa 185 km waarvan het grootste gedeelte zandwegen zijn. De rit eindigt in Ruurlo op camping Tamaring, Wildpad 3, 7261 MR Ruurlo, tel 0573-451486.
De kosten van de camping bedragen 10 euro per persoon per nacht, je moet je bij aankomst persoonlijk inschrijven en betalen!
Vriendelijk verzoek van de camping om rustig met de noppenbanden over het gras te rijden.
sMorgens ontvang je bij je roadbook van mij een visitekaartje, als je deze bij inschrijving op de camping laat zien, dan wijzen ze je "ons" veldje, zodat we met z'n allen op 1 veld staan.
Op de camping mag van de gemeente nu al niet meer worden ge BBQ-ed, dit ivm de droogte. Zaterdags moet een ieder dus zelf voor een hapje e.d. zorgen, of in Ruurlo een hapje gaan eten.
De bakker is zondags en maandags dicht, dus ontbijt ook zelf regelen aub.
Zondags worden we om 10 uur in Enschede verwacht, het programma ziet er zo uit:
10:00 aankomst > voorstellen > wat drinken > korte uitleg motoren, bedoeling en veiligheid> groepen maken
10:30 trialen.
12:30 lunch. (misschien is een half uurtje te kort, maar meestal wil iedereen dan weer trialen)
13:00 trialen
17:00 warm / koud buffet > lekker na zitten met de nodige sterke verhalen.
Maandags is er voor de liefhebbers een route op GPS terug die eindigt bij Deventer op de A1. De zal ik nog op het forum plaatsen.
Alternatief voor de zondag: op het internet kun je de roadbookritjes van Twente en Goor downloaden (of bij mij even vragen dan mail ik ze) die kun je als je niet wilt trial rijden op zondag rijden.
Prijzen:
roadbookritjes 10 euro
trial rijden op zondag 66 euro
zondag hele dag (behalve ontbijt) eten en drinken onbeperkt euro 31,50
camping, benzine en overig eten en drinken zelf te betalen
Zo kom ik totaal uit op 107,50 pp.
Heb je familie die slechts aan het eten enzo mee wil doen, maak dit dan ook over.
Vermeld bij de betaling aub duidelijk wat je betaald, wie je bent en wat je nickname is.