zijn er hier nog die al eens deelgenomen hebben aan die evenmenten van club victory?
zo ja, foto's ofzo?
gr
Club Victory
Moderator: ghulst
Ja hoor, enkele keren al. Heel leuk.
Foto's zijn er zat op hun website: http://www.clubvictory.be/version_nl/fr ... dex_nl.htm (Kies "Fotogalerie").
Van Haversin (24 september 2006) is dit een van de fotootjes van mezelf:
http://www.clubvictory.be/photos/10_hav ... 0851A.html
Foto's zijn er zat op hun website: http://www.clubvictory.be/version_nl/fr ... dex_nl.htm (Kies "Fotogalerie").
Van Haversin (24 september 2006) is dit een van de fotootjes van mezelf:
http://www.clubvictory.be/photos/10_hav ... 0851A.html
Beter een slecht karakter dan geen karakter
ja hun site heb ik al paar keer bekeken enzo, daarvan foto's genoeg
ik heb me dit jaar ingeschreven, ben dus gewoon nieuwsgierig.
Met welke vervoermiddel ga je enzo....
ik zocht wa foto's van het rennerspark en omkadering zo , gewoon hoe het daar aan zijn werk gaat....
ik zocht wa foto's van het rennerspark en omkadering zo , gewoon hoe het daar aan zijn werk gaat....
-
Ja en ik heb me daar ook vree goe geamuseerd.Kosynsky schreef:zijn er hier nog die al eens deelgenomen hebben aan die evenmenten van club victory?
zo ja, foto's ofzo?
gr
Ik doe er dit jaar weer zoveel mogelijk mee. Dit is voor mij de perfecte manier om te leren crossen met minder risico op ongevallen.
Josken
vervoermiddel = camionette of aanhangerKosynsky schreef:ja hun site heb ik al paar keer bekeken enzo, daarvan foto's genoeg
rennerspark = wei waar je parkeert
omkadering: tent voor inschrijving en drank, tent EHBO. Als je geluk hebt een WC.
Hebben jullie een peter of meter ? Ik lees dat je eigenlijk niet zonder peter of meter lid kan worden? En verder geraak ik ook niet helemaal wijs uit het 'programma'? Is dit eigenlijk een wedstrijd of gewoon rondjes rijden?
-
- Contacteer:
Een peter heb je nodig om je lid te laten maken,dit is iemand die al lid is die je dan voordraagt bij de organisatie.Dit is eigenlijk een papieren formaliteit.Wat het rijden betreft,men start op een bepaald uur voor een zogenaamde training van 4 uur allen of met twee man.Op het einde is er een klassering voorzien met de ronde tijden.Agressief rijden zoals in de mx al eens gebeurt word niet getolereerd,het is de bedoeling van een dagje fun en plezier te beleven zonder moeten schrik te hbben dat ge er in elke bocht wordt uitgereden.
De mannen van opwijk zullen ook een paar keer aanwezig zijn .
De mannen van opwijk zullen ook een paar keer aanwezig zijn .
Wil wel.ives schreef:liefhebbers om mij en mijn vader als petekind te adopteren ?
Maar alleen als jullie beloven van je manieren te houden hé! Want ik ben dan Verantwoordelijk voor jullie!
ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk; ik beloof plechtig van me te gedragen voor mijn vader beloof ik niets maar hij is er ondertussen ver in de zestig dus de snee is er al een beetje af
bedankt hoor Helen !
bedankt hoor Helen !
voila alles is bevestigd, ik ben erbij in landenne samen met ne ploegmaat... vandaag bike in orde gezet qua geluid volgende week nog nieuwe bandjes op en see you there people...
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Ik heb wel nog geen reply gekregen van Victory...Helen schreef:Gezien mijn broer vorige week zijn enkel-ligamenten gescheurd heeft, heb ik een Waardige vervanger moeten zoeken. Dankje Jo!
Je hebt toch wel de formulieren gemaild ?
Je "waardige" (kuch kuch) vervanger,
Jo VdB
-
Haha dan gaan we elkaar daar wel zien, ik ga daar ook zijn met nen maat
tot dan
Josken
tot dan
Josken
-
- Contacteer:
Josken,de mazelse company komt de zondag ook af.Hopelijk blijft het weer wat deftig want ze durven daar nogal rap aflassen .wheeling_jo schreef:Haha dan gaan we elkaar daar wel zien, ik ga daar ook zijn met nen maat
tot dan
Josken
Ja hoor, heb ze woensdag opgemaild!Jo VdB schreef:Ik heb wel nog geen reply gekregen van Victory...
Je hebt toch wel de formulieren gemaild ?
Je "waardige" (kuch kuch) vervanger,
Jo VdB
Ik denk dat het normaal is dat ze niet reply-en (tenzij anderen het tegendeel beweren?)
Enfin, ben benieuwd of het ritje morgen gaat lukken met mijn getergde ligamentjes. Zoniet, mag jij op je beurt op zoek naar een vervanger!
-
- Contacteer:
Ik denk dat het normaal is dat ze niet reply-en
Idd,antwoorden doen ze niet.
Idd,antwoorden doen ze niet.
-
Joepie de poepie, dan zien we elkaar nog eens want het is al lang geleden hé.stefaan525 schreef:Josken,de mazelse company komt de zondag ook af.Hopelijk blijft het weer wat deftig want ze durven daar nogal rap aflassen .wheeling_jo schreef:Haha dan gaan we elkaar daar wel zien, ik ga daar ook zijn met nen maat
tot dan
Josken
Tot zondag