Sturzbügel DR 750

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
CamoKat

Hya,

Ik heb pas het geluk gehad een valbeugelkit vor wènâg op ebay te scoren.
(sturzbügel klinkt trouwens stukken beter dan valbeugel :lol: )
Vor wènâg houdt helaas wel in dat er wat mist ... dus mijn vraag is "heeft er iemand hier goeie ogen?"

Afbeelding

Zie ik het goed dat het ene aangeeft: M8 x 170mm
en het andere : buitendia 18mm X binnendia 9mm X lengte 40mm ?

Dat zijn namelijk de onderdelen die ik nog mis .... en als bovengenoemde maten kloppen kan ik een busje draaien en een stuk draadend op maat maken.

cheers,
Dennis 8)
de antrapper

8)
Gewoon ertegenaan houden, dan zie je vanzelf wel wat je waar nodig hebt,die van mij zit ook met busjes en draadeindjes vast.
ff pielen, maar dan kun je ook rustig "mal auf die snautse gehen"

Gr Hans
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki

toevalig de mijne vandaag binnen gekregen en gemonteerd.. mis ook de u bocht maar denk dat we deze zo bij een ijzerhandel kunnen krijgen of anders zelf buigen uit een stuk M8 draad stang.... zal morgen de lengten doorgeven van de vulbussen maar ook weer M8.. 40mm kan klopen maar zou zelf 45mm doen.. beugel zit nu tegen m'n frame aan.. lengnte van 170mm kan ook goed klopen maar laat het morgen wel weten..
gr zappa
CamoKat

de antrapper schreef:...Gewoon ertegenaan houden, dan zie je vanzelf wel wat je waar nodig hebt....
Hehehe ... was dan ook ff een gevalletje lui van mij :lol:
Ik zat ff af te wegen tussen naar de schuur gaan, motor naar buiten rijden, boel monteren en meten, demonteren, motor weer terug in schuur of de makkelijkere manier ff typen en hopen dat iemand er parate kennis over heeft :lol:

in ieder geval dank voor de reacties :D

'k moet zowiezo de boel monteren (eerst zandstralen) want er moeten nog 2 extra beugeltjes op tbv ver- en/of breedstralers ... maar dan een beetje onopvallend (niet van die mega rally lampen)

cheers,
Dennis 8)
zappa.suzuki

vulbussen zijn 40mm, maar zou 45mm doen dan ligt de beugel niet tegen het frame, bout word dan 180mm M8 ipv 170mm..
suc6 zappa
CamoKat

Dan draai ik voor de zekerheid maar een bus van 50mm .... kan ik er altijd 5 of 10mm afzagen ;)

cheers,
Dennis
zappa.suzuki

graag gedaan maar ooit van een ijzerhandel gehoord :wink: hebben ze vast een stukje pijp voor je, caroserie ringen erbij en klaar..
knutselse
zappa
Plaats reactie