BMB Warnant 18/03/2007 geanulleerd !!!!

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gery400

één van de mooiste van het jaar gaat dus niet door... :cry:
op die manier kost een jaarlicentie wel veel geld

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Estivie
Contacteer:

Hey Gery,

Vanwaar heb je deze informatie? Op de site van de bmb of op die van de inrichters kan ik hier niks over terugvinden?

Stijn
Montesa Cota 315R
ives

kak...
Waarom? Te weinig regen gevallen deze week :evil: En inderdaad met ondertussen al twee annulaties is die jaarlicentie niet meer voordelig.

Enkel de vrouwen zullen content zijn...
Helen

Ik heb net gemaild naar de bmb en ze bevestigen de annulering van Warnant. Het wordt zo dadelijk aangekondigd op de site...
De reden: "De milieuvergunning werd geschorst na klacht van buurtbewoners…" :evil:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Estivie
Contacteer:

Helen schreef: De reden: "De milieuvergunning werd geschorst na klacht van buurtbewoners…" :evil:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: waar gaat het naartoe??? :cry: :cry: :cry:
Montesa Cota 315R
ives

Niet zozeer van de buurtbewoners maar wel door druk van écolo en Lutgen. De organisatie sluit blijkbaar niet uit dat de wedstrijd later in het jaar kan worden verreden.

Meer info (wel in 't Frans):

l'enduro de Warnant n'aura pas lieu ce 18 mars.Je m'explique, le décret Lutgen étant "caduque", codevert l'a fait annulé. nous nous retrouvons devant "un vide juridique" j'usquau 22 mars (date de sortie du nouveau décret). Devant ce vide juridique, les écolos de notre région se sont rendus au cabinet du ministre avec des juristes afin de faire capoter notre organisation et ils ont réussi. Les autorisations de la région wallonne et de la DNF ne sont pas valables. nous nous retrouvons devant l'impossibilité d'organiser notre enduro ce 18 du mois !!!

Merci Lutgen et sourtout merci codevert, sans l'annulation du décret, notre enduro aurait eu lieu ce dimanche
Helen

Da's wel een ongelukkig gevolg van de acties van Codever, die immers hetzelfde doel nastreven, nl. dat we kunnen blijven rijden op bos- en veldwegen. Jammer dat de juridische wegen soms onverwachte en vervelende gevolgen hebben. :( Ik vind het dan ook niet gepast om de pijlen te richten op Codever.
Zelf lig ik in de kreukels, en zou toch niet kunnen rijden zondag. Ik zal het dan maar positief bekijken, en hopen dat het ze nog lukt om Warnant dit jaar te organiseren, en dat ik dan weer in orde ben :?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
fazy

Da's idd erg jammer voor jullie. Dan vraag ik mij af waar een mens nog naartoe moet. Weeral klachten van de buren. Vorig w-e nog moeten gaan lopen van de fl*****en, en als ik dit lees is de drang niet erg groot om aan dit deel te nemen als je uiteindelijk mss maar de helft van de vooropgestelde wedstrijden kan rijden...
DR-Z 400
ives

Helen, jouw Frans is beter dan het mijne :oops: zover had ik het nog niet begrepen. Het is niet mijn bedoeling Codever te viseren.

Hopelijk is dan het aangepaste decreet een verbetering. Maar ik weet niet of er iemand van jullie onlangs 'le jardin extraordinaire' gezien heeft op RTBF? Lutgen was daar te gast en gaf commentaar op een subjectieve reportage over de endurowandeling in Libin. Het groene perspectief was meer dan duidelijk. Ze lieten ook de organisator aan het woord maar die slaagde er in om vooral de foute dingen te zeggen... gaf geen goed beeld hoor.
Plaats reactie