Zo, hehe, net m'n eerste rit op m'n KTM 600 LC4 uit '90 achter de rug... Lekker aan het raggen over de weg, denk ik, wat remt dat ding zwaar op de motor?

Niks aan de hand, lekker doortuffen. Tot-ie wel erg zwaar begint te trekken, automobilisten beginnen te seinen en ik achter de motor wat rook zie...
Motor aan de kant, stond m'n achterrem in de fik...

't Plastic beschermkapje stond in de fik, remschijf roodgloeiend, stinken... Gauw uitgeblazen (lastig met helm op...). Achterwiel stond muurvast. Sta je dan, tussen de weilanden, geen GSM mee (nee schat, die hoeft niet mee, alleen ff klein ritje in de buurt). Boel toch maar af laten koelen, en ja hoor, er zat weer beweging in het wiel. Rustig naar huis gereden, alleen met voor remmen dus.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen? 't Is nou donker, kijk er morgen wel naar. Of zeggen jullie van afblijven, niet zelf gaan kloten, maar door 'n monteur naar laten kijken?
Verder wel lekker motortje, vliegt mij wat te snel door de versnellingen naar mijn mening. Wie weet een beetje een standaard maat voor de tandwielen? Heb 't idee dat er achter wat een te grote op zit...