gasten,
wat voor merk is gasgas eigenlijk?
bouwen ze hun motoren volledig zelf of 'lenen' ze onderdelen van gevestigde merken?
hoe zit het met de betrouwbaarheid?
het is vooral de EC 450 FSR die mij interesseert.
thx
petrol
gasgas
Moderator: ghulst
Tsjesus
Petrol ik zou nog even wachten met het kopen van een GasGas, of welke motor dan ook.
Dat is beter voor iedereen.
Gasgas zal je dankbaar zijn.
Anders koop je gewoon een honda, die word door yamaha met behulp van suzuki in mekaar gezet. Een cbr400 is echt een hele fijne offroad motor
Petrol ik zou nog even wachten met het kopen van een GasGas, of welke motor dan ook.
Dat is beter voor iedereen.
Gasgas zal je dankbaar zijn.
Anders koop je gewoon een honda, die word door yamaha met behulp van suzuki in mekaar gezet. Een cbr400 is echt een hele fijne offroad motor
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Onbekend maakt onbemind, Heb zelf een gasgas FSE 450 '05
Ben er blij mee en heb geen klagen.
Kijk ff op http://www.lib-enduro.nl , Of nog beter http://www.offroadshopoerlemans.nl/
Ben topografisch niet overdreven aangelegd maar is st.Oedenrode (NL) vanuit Leuven ver af? Ga anders ff praten met Wim Oerlemans.
Veel Belgische Motocrosstoppers hebben al een bezoek aan Wim gebracht voor een GasGas trial motor, en Enduro fietsen van GasGas zijn ook van goede kwaliteit.In Frankrijk zijn ze erg groot
Ben er blij mee en heb geen klagen.
Kijk ff op http://www.lib-enduro.nl , Of nog beter http://www.offroadshopoerlemans.nl/
Ben topografisch niet overdreven aangelegd maar is st.Oedenrode (NL) vanuit Leuven ver af? Ga anders ff praten met Wim Oerlemans.
Veel Belgische Motocrosstoppers hebben al een bezoek aan Wim gebracht voor een GasGas trial motor, en Enduro fietsen van GasGas zijn ook van goede kwaliteit.In Frankrijk zijn ze erg groot
Laatst gewijzigd door schildertje op do mar 08, 2007 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
- Contacteer:
Motorblok e.d. wordt zelf ontwikkeld evenals frame. Motoren worden door elektronische benzine injectie van brandstof voorzien. Al jaren trouwens hoewel diverse merken doen alsof het een unicum is op offroad motoren
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
@ huskie:
geen enkele reden om zo belerend te doen; 't was maar een vraag.
verder; ik heb momenteel een suzuki DR350 van 99.
die is met z'n 8 jaar niet meer van de jongsten en echt vinnig kun je hem ook niet noemen.
tijd voor iets anders dus.
er is een gasgas-dealer op 200m van m'n deur, vandaar...
geen enkele reden om zo belerend te doen; 't was maar een vraag.
verder; ik heb momenteel een suzuki DR350 van 99.
die is met z'n 8 jaar niet meer van de jongsten en echt vinnig kun je hem ook niet noemen.
tijd voor iets anders dus.
er is een gasgas-dealer op 200m van m'n deur, vandaar...
Wat Mijn huskie hart bloedtpHreaC schreef:Ik zou je vraag is aan Helen richten, zij heeft reeds een gas gas gekocht bij die dealer waar je het over hebt.
grtz
O enne Petrol, ik vond je vraag wat .... hoe zeg ik dit niet belerend....
Uhh uhhh
Ach laat maar ....
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Zotten aap! Dat was wel drie jaar vóór ik mijn Huskie kocht hé!huskie schreef:Wat Mijn huskie hart bloedtpHreaC schreef:Ik zou je vraag is aan Helen richten, zij heeft reeds een gas gas gekocht bij die dealer waar je het over hebt.
grtz
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
- Contacteer:
zitte laten, nee rijden met die hap
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Gelukkig maar, da's de juiste volgorde.Helen schreef:Zotten aap! Dat was wel drie jaar vóór ik mijn Huskie kocht hé!huskie schreef:Wat Mijn huskie hart bloedtpHreaC schreef:Ik zou je vraag is aan Helen richten, zij heeft reeds een gas gas gekocht bij die dealer waar je het over hebt.
grtz
Ik heb mezelf inmiddels ook voorzien van een nieuwe Huskie. Een heuse WR250 nog in mooi 2006 blauw geel.
Wat hoor ik nu weer, Erwin....... Dat is mooi nieuwserwindob schreef: Ik heb mezelf inmiddels ook voorzien van een nieuwe Huskie. Een heuse WR250 nog in mooi 2006 blauw geel.
Maar wat heb je dat stilletjes gedaan? Helemaal niets van vernomen op het forum(dit forum, bedoel in natuurlijk).
Heb je de 450TE ingeruild of ...?
Al die nieuwe 2takt rijders, wat mooi
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?