km stand te laag KTM lc4

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Flip

Ha,

Zit er aan te denken en lc4 in Belgie te kopen. Heb een mooi 'exemplaar' op het oog maar de km stand is te laag (3000km).
Ja.... vreemd probleem.
Bij invoer rekent de douane een motor met een kmstand van onder 6000km als nieuw dus volledige bpm betalen. 't maakt dan niet uit hoe oud of jong de motor is.
Oplossing is natuurlijk een andere teller met meer km erop zetten.

Er zit zo,n digitale teller op deze lc4.
Zijn deze misschien te 'manipuleren'?
Of heeft iemand zo,n teller liggen voor een zacht prijsje of misschien te leen/huur :wink: ?
BIG88

have BIG fun

D.F.M.T.
JoeBaR

ik heb wel een teller (niet digitaal) van en lc4 uit 99 met ruim 9000 km er op .

lenen kan altijd , ik kan m eventueel wel opsturen :wink:
BIERTAKT crossen en zuupn 💪🍻✊️
Flip

Hee JoeBar, dank voor je aanbod maar ik het gisteren het probleem opgelost.... :roll: heb een xr650 gekocht ipv van de lc4. Ik zocht iets voor hoofdzakelijk voor op de weg en vond de xr daar toch iets geschikter voor ondanks het onbreken van het 'knopje'. Had eigenlijk helemaal niet naar xr's gekeken; ben er toch even op een wezen rijden en gelijk maar gekocht. (ook gelijk een setje SM wielen aangeschaft) Vind de lc4 wel een stuk mooier dan de xr maar ach...
Plaats reactie