De Wijk

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Freek
Site Admin
Contacteer:

Hoe was het :?:

Ik ben nog even wezen kijken, maar niemand herkend. :?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie

Freek, volgens mij zijn ze nog niet binnen :lol:
Moet zwaar zijn geweest.
Was het trouwens droog bij jullie :?:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Contacteer:

rond half 2 begon het te regenen :cry:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie

Ik ben blij dat ik dit weekend ziek was. :wink:
maar ik voel me al sterker worden dus.... volgend weekend kan ik wel weer :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Hein van Buuren

Het was een mooie afwisslende rit daar in de Wijk. 8)
Er was volgens mij al driftig voorgereden door de Marshalls, want die kwamen voor de start terug en zagen er niet uit, zo vies waren zij al.
Wel veel maisplakken die erg modderig waren.
Na de 2e ronde werd het allemaal nog een graadje erger,de geulen waren zeer diep geworden, velen waren toen al naar huis.
Je moest alle zeilen bijzetten om vooruit te blijven gaan op die maisvelden. :twisted:
Maar al met al een leuke rit van 43 kilometer die de moeite waard was.
Heb Wopke nog wel even gezien maar verder geen bekenden.
Lekker gereden en morgen weer moe naar de baas (uitrusten, daar zijn we wel aan toe).
:oops:
Lars

Hett was een leuke rit hoor ! Wij hadden nog wat geulen geoefend op de Maasvlakte vorige week maar die duinpannen daar zijn toch nog wel een graadje erger dan in De Wijk ! ( Vind ik ) Twee keer het rondje gereden maar echt zwaar ( vergeleken bij Varsseveld ) vond ik het niet. Het was gewoon leuk en de route was goed ! De 200 km rijden ernaar toe meer dan waard ! Jammer dat het ritten seizoen er na volgende week er weer op zit maar gelukkig zijn er nog plekken genoeg om heerlijk te raggen.

Grtz

Lars
Addicted to wheellies......
Gast

Lars, peewee hier,

Idd weinig ritten hier nog tot de zomer, maar in Belgie zijn er nog een hele reeks. Als je interesse hebt kan ik je wel wat data mailen.

groetjes peewee
Wopke

:lol:
Ja was leuke rit, we hebben et 7 man van onze club twee keer rond gereden, was goed te doen.. ik heb geen regen gezien, want die twee spatjes kun je geen bui nomen toch...?
Wel paar flink natte plekken in de maisvelde, had ik niet verwacht..
Maar gisteren na de bier en de snacks de motor al weer even schoon geblazen, van de week weer tip-top klaarmaken voor Holten...

Groeten,

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
speedphreax

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum, althans... Ik volg het al een tijdje maar voelde me nu pas geroepen om me eens te registreren.

Ik vond de rit in de Wijk goed te doen. Het was hier en daar wel erg drassig maar door de regelmatige asfaltonderbrekingen was het toch prima vol te houden. Ik vond alleen wel dat er wel erg veel smalle paadjes met diepe geulen waren die vlak naast sloten liepen. Het prikkeldraad was ook alomtegenwoordig op smalle spoortjes. Resultaat: Een vriend van mij heeft verwikkeld in het prikkeldraad gelegen (handschoen kapot en wat beschadigingen aan zijn kleding) en ik ben met mijn nek precies op het prikkeldraad gevallen. Precies mooi twee bloederige strepen over mijn slagader. Phew! Had mooi anders kunnen aflopen.

Wel vreemd om er achter te komen dat je tijdens een val voor je echt de grond raakt al je hand op je nek kunt krijgen om te controleren of er geen bloed uit spuit. Enneh... Oh ja... Natuurlijk niemand die effe vroeg of het wel goed ging! Gewoon doorrijden hoor!

Na het prikkeldraad maar wat voorzichtiger gedaan. De lol was er toch een beetje af omdat je je wel realiseert dat je niet hard hoeft te vallen om toch ernstig gewond te raken.

Maar goed... Ik laat me niet kennen hoor. Volgende week ben ik weer van de partij.
Gast

Welkom speed,

Ik heb ook wel gemerkt dat er weinig mensen stoppen als er iets aan de hand is. Ook ik maak me daar wel is schuldig aan. Als het onschuldig eruit ziet, gauw weer gasgeven. Misschien de volgende keer toch ff stoppen.

Maar ook een advies, rij nooit alleen, dit kan toch heel link zijn.

succes en veel rijplezier nog.

groetjes peewee
8)
speedphreax

Anonymous schreef: Maar ook een advies, rij nooit alleen, dit kan toch heel link zijn.
Daar ben ik het wel mee eens maar ik rij nogal graag mijn eigen tempo. Als je lekker de ruimte hebt kun je ook mooi je eigen lijnen bepalen. Ik heb ook al enkele malen geprobeerd bij een bekende te blijven maar dat rijdt gewoon minder lekker (stuk vermoeiender). Zeker als je er vlak achter rijdt is het maar afzien ;-).

Gisteren was er ook een mooi rechtuit stuk op een plateau naast een kanaal en met snelheden ver boven de 120 (snelweg lag ernaast) is het toch wel fijn om 50 meter vrij baan voor je te hebben zodat je mooi overzicht hebt over de drassige stukken.
Lars

Peewee: HEEEEEEEEEEEEL graag data mailen !!!!! Wij hebben een leuk clubje die best veel wil rijden en die aardig overweg kunnen met het materiaal dus alle mogelijkheden zijn welkom.
Misschien is het leuk om wat af te spreken zodat we met een grotere groep kunnen gaan naar ritten die in het Belgische ( of verder ) liggen.
Ik lees je gedachten hierover wel

Grtz uit het Westland !

Lars :lol:
Addicted to wheellies......
henk-v
Contacteer:

Ook wij zijn met veel plezier 2x rond gekomen al was het eigenlijk wel veraderlijk glad
Onder de modder was het gewoon nog bevroren,nadat ik door eigen dommigheid op 5 cm na in de sloot lag zijn er toch 2 man gestopt
Of dit was om te vragen of het goed ging of dat ze van het lachen niet meer verder konden weet ik niet maar het idee is leuk
De organisatie was gewoon goed en op de gevaarlijke punten stonden genoeg mensen om te helpen BEDANKT MENSEN
En freek ik was de enige rotax onder de oudere ktm rijders dus eigenlijk kun je me niet gemist hebben

Ook wij hebben belangstelling voor belgie dus graag een mailtje peewee of is het wat om in de agenda te vermelden
Hein van Buuren

Het prikkeldraad langs de route was mij ook al opgevallen maar vooral niet naar kijken want waar de ogen naar kijken gaat de motor naartoe
(bij mij tenminste).
Maar ja je kunt van de organisatie niet verwachten dat ze op 43 km route al het prikkeldraad verwijderen.
Verder prachtig natuurlijk, ook de afwisselende omstandighedenn waren gewoon leuk.
Wat mij betreft was de Wijk goed georganiseerd en volgend jaar voor herhaling vatbaar.
Wat ik wel een minpuntje vond was dat er toch weer lui waren die volgas en met veel lawaai door de dorpstraat moesten rijden.
Ook een "off road liefhebber" vond het nodig een flinke burnout te doen in de dorpskern, met dit soort acties wordt de sport niet echt populair bij de bevolking.
:evil:
jan
Contacteer:

Hey offroaders

Ik heb 4 rondjes gereden. Een beetje om te kijken of ik klaar ben voor een eerste enduro. Verder perfect weer, moest ook wel want ik was mijn jas vergeten (toch iets teveel carnaval gevierd de zaterdag daarvoor)

heeft er iemand nog fotos het liefst digitaal. ????

Wat was er trouwens aan de hand bij die sloot??? Iemand iets in laten vallen ofzo ???
groeten Jan
jan
Contacteer:

hey,

er staan foto's op http://www.antrappers.nl/ , daar had ik vanavond nog niet op gekeken

leuke rit goed georganiseerd!!!

dit ben ik ...leuk dat ik bij de fotos sta :D
Afbeelding

bedankt
Laatst gewijzigd door jan op di mar 04, 2003 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hein van Buuren

Ook nog effe gekeken op de site van de Antrappers, maar ik stond er niet bij. :cry:
Te snel voor de camera denk ik (of te laat vertrokken). :wink:
Rudy
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Ook nog effe gekeken op de site van de Antrappers, maar ik stond er niet bij. :cry:
Te snel voor de camera denk ik (of te laat vertrokken). :wink:
Harder rijden :slaan: is rolletje nog niet vol
DocN

Hoi,
kan helaas geen Foto vinden.
Waar staan die?
gert

Ga naar www.antrappers.nl en dan naar events moet lukken mooie foto's

groeten uit de wijk
Plaats reactie