van een makker kreeg ik onderstaand mailtje.
Waarheid of niet,
baat het niet, dan schaadt het niet.
Gery
Nu zondag is er in de bossen van Mol,Olmen en Balen zeer grote controle door boswachters en dit omdat er een groep boswachters stage moet doen. Wat wil dit zeggen: dit is een proef; als er nu zondag GEEN ENKELE WILDCROSSER kan gevat worden dan zou er verder geen controle meer komen en dus ook geen extra boswachters. Dit is een test als ze niemand vatten zou alles bij het oude blijven. Dus gasten gelieve dit wk weg te blijven in deze streek.
weekend 17-18/02/2007: Mol, Olmen en Balen mijden?
Moderator: ghulst
Forward het voor de gein ook eens naar de boswachterij..Gery400 schreef:van een makker kreeg ik onderstaand mailtje.
Waarheid of niet,
Gery
Nu zondag is er in de bossen van Mol,Olmen en Balen zeer grote controle door boswachters en dit omdat er een groep boswachters stage moet doen. Wat wil dit zeggen: dit is een proef; als er nu zondag GEEN ENKELE WILDCROSSER kan gevat worden dan zou er verder geen controle meer komen en dus ook geen extra boswachters. Dit is een test als ze niemand vatten zou alles bij het oude blijven. Dus gasten gelieve dit wk weg te blijven in deze streek.
folie schreef:Forward het voor de gein ook eens naar de boswachterij..Gery400 schreef:van een makker kreeg ik onderstaand mailtje.
Waarheid of niet,
Gery
heb je hun adres
gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!