Beste Biggers,
Rij nu reeds 1 jaar op mijn DRBig.
Gebleken is dat de Big i/h byzonder Europa m.n. Duitsland veel te vinden is.
Wie kent de reden waarom deze byzondere thumper niet meer in produktie is en waarom i/h byzonder Europa deze big single te verkrijgen was.
Andre
Waarom geen DR800 in produktie bij Suzuki
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
t'ja, iedere bigger vraagt zich dat af denk ik,maar het antwoord is even simpel...V STROM , al zijn ze niet echt te vergelijken,toch zijn dit de nieuwe generatie reisenduro's.
de Varadero heeft de AT ook uit de winkelrekken gewipt!
toch durf ik al eens fantaseren hoe een nieuwe Big er zou moeten uitzien,het is de unieke Dakar/offroad look die moet blijven vind ik.
big 67,
de Varadero heeft de AT ook uit de winkelrekken gewipt!
toch durf ik al eens fantaseren hoe een nieuwe Big er zou moeten uitzien,het is de unieke Dakar/offroad look die moet blijven vind ik.
big 67,
Wees niet te voorzichtig want durf is veiliger !
En vergeet niet dat de Big bepaald geen verkoop succes was, ondanks de lage prijs. Bouwjaar 1993 kostte 12.500 gulden, een Honda AT was in die tijd 18.000 gulden en daar werden er veel meer van verkocht. Suzuki is nog tot in 1999 bezig geweest de voorraad Bigs te dumpen die waarschijnlijk al in 1996 waren gebouwd.
Laten we er dus maar zuinig op zijn
Laten we er dus maar zuinig op zijn
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: vr feb 17, 2006 21:48
een dr big kun je niet vergelijken met een twin, niet qua motor en dus ook niet qua prijs. Her DR blok gaat op zeker de emissieeisen niet meer halen, das de echte reden denk ik.
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: zo okt 29, 2006 21:00
- Locatie: Paramaribo, Suriname, South America
- Contacteer:
Inderdaad kun je de DRBIG niet vergelijken met de V-Storm. Heeft een geweldige koppel. Is een praktische thumper voor Suriname, misschien net een beetje te zwaar voor de Savanne hier. Zoals de DR400 mag emissie controle geen porbleem zijn voor Suzuki.
Ach ja, we kijken uit wat Suzuki doet.
Ach ja, we kijken uit wat Suzuki doet.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: vr feb 17, 2006 21:48
Tuurlijk kan suzuki dat wel, anders waren ze failliet
Maar een moderne watergekoelde 400cc eencilinder is toch wel wat anders als een luchtgekoelde (bijna) 800cc eenpitter. Dat gaat zelf suzuki niet lukken, ook de hayabusa is er om emissieredenen uit.
Maar een moderne watergekoelde 400cc eencilinder is toch wel wat anders als een luchtgekoelde (bijna) 800cc eenpitter. Dat gaat zelf suzuki niet lukken, ook de hayabusa is er om emissieredenen uit.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
he andre , hessler heeft snelle zuigers, nokkenassen en carbs..
maar die prijzen
en KTM heeft het BIG concept een beetje over genomen.. de 690SM
690cc 64PK
hoe is het weer daar?
groeten zappa
maar die prijzen
en KTM heeft het BIG concept een beetje over genomen.. de 690SM
690cc 64PK
hoe is het weer daar?
groeten zappa
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: zo okt 29, 2006 21:00
- Locatie: Paramaribo, Suriname, South America
- Contacteer:
Ja Zappa
Hessler wordt vaak aangedaan op het net.
Ben het e.e.a. overwegen. Carburatuers bijv. Ik ben door motorcyclecarbs.com de volgende carbs geadviseerd:
2 TM33's,
1 FCRMX either 37 or 39 which ever the engine would take.
1 TM36
En ik ben nu eerst een Hayabusa pijp klaar te maken voor mijn big alvorens de laser pro via dit forum te bestellen.
Het weer is per dag of twee dagen wisselend regen en dan even droog en dan weer regen
Andre
Paramaribo
Hessler wordt vaak aangedaan op het net.
Ben het e.e.a. overwegen. Carburatuers bijv. Ik ben door motorcyclecarbs.com de volgende carbs geadviseerd:
2 TM33's,
1 FCRMX either 37 or 39 which ever the engine would take.
1 TM36
En ik ben nu eerst een Hayabusa pijp klaar te maken voor mijn big alvorens de laser pro via dit forum te bestellen.
Het weer is per dag of twee dagen wisselend regen en dan even droog en dan weer regen
Andre
Paramaribo