hallo effe een vraagje het is bekent dat je de uitlaatnokkenas 1 tand moet verzetten om van wr naar yz timing te komen nou is bij mijn wr de inlaat nokkenas ook ongeveer 1 tand verzet door de vorige eigenaar het ding loopt als de brandweer maar is dit wel goed of brand ik zo de inlaat kleppen op?
ps
heeft iemand nog een budy + tank (8liter) van een yz liggen voor 98'wr400
groeten
jan
yamaha wr400
Moderator: ghulst
hi, tand verzetten verandert aleen dat je wat hoger toerental gaat kunnen maken en sneller in toeren gaat gaan... koppel valt daarbij weg...
nokkenassen steken van een yz is daarvoor idealer.
vanwaar ben je? heb hier nog een benzinetank liggen,maar weet niet van welk jaar ze juist is... je kan ze altijd even komen passen
groetjes
nokkenassen steken van een yz is daarvoor idealer.
vanwaar ben je? heb hier nog een benzinetank liggen,maar weet niet van welk jaar ze juist is... je kan ze altijd even komen passen
groetjes
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Ik weet van mijn broer dat de motor iig lekker "smeuig" rijdt met de std "WR" setting.
Wat mij betreft kon het wat feller, maar hij wil 'm daarom niet verzetten.
Wat mij betreft kon het wat feller, maar hij wil 'm daarom niet verzetten.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250