Wat is dat dan in Belgie? Een rit of een beurs? Ik zou namelijk graag een rit rijden in Belgie
Gr
Lars
Belgie Orp le Grand
Moderator: ghulst
Huskie,
Een site is mij niet bekend ,maar ik heb wel een telefoonnummer.
Als ik mij goed herinner is er vorigjaar ook een verslag geplaatst hier op het forum.
Was overigens prima geregeld,vertrek midden in het dorp bij de plaatselijke tennisclub.
Twee grote stokbroden gezond (belangrijk voor de oudere deelnemers) en consumptie tussen de middag in tennis kantine.
Helaas hadden wij de benz.pomp op 70km gemist zodat het behoorlijk knijpen werd.
Robert Gysembergh : tel. 0032(0)19-635325
fax. 0032(0)19-635325
Een site is mij niet bekend ,maar ik heb wel een telefoonnummer.
Als ik mij goed herinner is er vorigjaar ook een verslag geplaatst hier op het forum.
Was overigens prima geregeld,vertrek midden in het dorp bij de plaatselijke tennisclub.
Twee grote stokbroden gezond (belangrijk voor de oudere deelnemers) en consumptie tussen de middag in tennis kantine.
Helaas hadden wij de benz.pomp op 70km gemist zodat het behoorlijk knijpen werd.
Robert Gysembergh : tel. 0032(0)19-635325
fax. 0032(0)19-635325
He dat zijn nog eens leuke berichten ! Is dit een roadbook rit? of gewoon zoals in De Wijk zondag a.s. ? Spreekt deze Robert ook Nederlands? (Zou een Wallonier kunnen zijn.) Zodra dit topic rond is mag het weg hoor Rudy ! Maar als je het eerder verplaatst graag even een berichie.
Groetjes van de Maasvlakte ridders die gisteren weer een full-contact gevecht hebben gehad met het zand aldaar !!!
Lars
Groetjes van de Maasvlakte ridders die gisteren weer een full-contact gevecht hebben gehad met het zand aldaar !!!
Lars
Hallo,
Orp le grand op 16/03/2003 is een proef van het Belgisch Endurokampioenschap.
Zie ook http://www.fmb-bmb.be
Hier kan je ook meerijden met een daglicentie (bij de "randonneurs B" , uurgemiddelde is dan 32 KM/uur over de proeven)
Op 02/03 is trouwens de 1ste Belgische enduro in Warnant.
ALLEMAAL aanraders.
Let op : enkel te rijden indien je motor aan het officieel enduro-reglement beantwoord (FIM-banden, toeter/claxon, ...)
Jo VdB
Orp le grand op 16/03/2003 is een proef van het Belgisch Endurokampioenschap.
Zie ook http://www.fmb-bmb.be
Hier kan je ook meerijden met een daglicentie (bij de "randonneurs B" , uurgemiddelde is dan 32 KM/uur over de proeven)
Op 02/03 is trouwens de 1ste Belgische enduro in Warnant.
ALLEMAAL aanraders.
Let op : enkel te rijden indien je motor aan het officieel enduro-reglement beantwoord (FIM-banden, toeter/claxon, ...)
Jo VdB
Kees,
Kun jij dit beamen? Ik heb wel een toeter maar geen knopje meer ! ( gesneuveld tijdens een rit ) Verder heb ik wel FIM banden en kom ik in Nederland door alle keuringen maar ik weet voor de rest niet hoe het geregeld moet worden in Belgie. BV, moet ik een licentie halen ? Zo ja, waar ? en verzekeringstechnisch kan het allemaal zo maar ? Jo spreekt van een enduro en jij van een off road rit. Wie heeft gelijk? Of bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders? Waar ligt Orp le Grand ? ( ook niet onbelangrijk )
Ik hoop dat jullie mijn vragen begrijpen want ik wil heel graag gaan maar wil niet teleurgesteld naar huis terug zonder een meter te hebben gereden,
Groeten
Lars
Kun jij dit beamen? Ik heb wel een toeter maar geen knopje meer ! ( gesneuveld tijdens een rit ) Verder heb ik wel FIM banden en kom ik in Nederland door alle keuringen maar ik weet voor de rest niet hoe het geregeld moet worden in Belgie. BV, moet ik een licentie halen ? Zo ja, waar ? en verzekeringstechnisch kan het allemaal zo maar ? Jo spreekt van een enduro en jij van een off road rit. Wie heeft gelijk? Of bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders? Waar ligt Orp le Grand ? ( ook niet onbelangrijk )
Ik hoop dat jullie mijn vragen begrijpen want ik wil heel graag gaan maar wil niet teleurgesteld naar huis terug zonder een meter te hebben gereden,
Groeten
Lars
Lars, ik kijk net op de belgische site maar het is gewoon een enduro, met keurings eisen daarvoor dus.
Je kunt dus meerijden, volgens Jo, als B randonneur.
Dan zal dus de papierwinkel gewoon zijn die hij nu is.
Het lijkt mij zeker wat, dus ik zie jullie daar, in Orp le grand.
ps:iemand zou mee kunnen rijden, als het niet te veel om voor me(ben lui typje) is. Die iemand moet dan wonen op de lijn Amsterdam/orp le grand. haha en z'n voorwiel moet eraf. Anders past ie niet in de bus.
Je kunt dus meerijden, volgens Jo, als B randonneur.
Dan zal dus de papierwinkel gewoon zijn die hij nu is.
Het lijkt mij zeker wat, dus ik zie jullie daar, in Orp le grand.
ps:iemand zou mee kunnen rijden, als het niet te veel om voor me(ben lui typje) is. Die iemand moet dan wonen op de lijn Amsterdam/orp le grand. haha en z'n voorwiel moet eraf. Anders past ie niet in de bus.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wat is die papierwinkel dan Huskie? Ik woon trouwens wel op die lijn hoor maar wij willen met meerdere mannen gaan. Misschien wel leuk om ergens af te spreken. Met Enduro bedoel je dus gewoon hetzelfde als in Nederland ?
Grtz
Grtz
Addicted to wheellies......
Nou, volgens mij wordt het dan gewoon: Rijbewijs, groene kaart met die beruchte enduro clausule, kenteken motor. En dan daar dus motor keuren en inschrijven en eendags licentie kopen.
Maar ik denk dat Jo hier nog wel op kan reageren, mocht ik het verkeerd hebben, of Kees.
Misschien is er ook een offroadje bij, na de enduro of zo.
Maar er staat een tel nr bij dus. tzt zal ik wel even bellen naar robert.
Maar ik denk dat Jo hier nog wel op kan reageren, mocht ik het verkeerd hebben, of Kees.
Misschien is er ook een offroadje bij, na de enduro of zo.
Maar er staat een tel nr bij dus. tzt zal ik wel even bellen naar robert.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Hallo,
er is enkel een ENDURO volgens de normen van de BMB (en FIM)
Dus geen off-road of wat dan ook, ook niet na de enduro
Inderdaad, keuring zoals in Nederland (verlichting, verzekering, kenteken, toeter/claxon, FIM goedgekeurde banden, geen speling op naven, werkende remmen, ....)
Je kan rijden met een daglicentie. Start randonneurs vanaf 10.00 uur.
Wees daar om 08.00 uur voor inschrijvingen, technische controle, ... en alles komt in orde.
Alle info dus op http://www.fmb-bmb.be
Jo VdB
Handige routeplanner is bv http://www.viamichelin.com
Alle adressen zijn zeker qua afstand doenbaar voor Nederlanders.
er is enkel een ENDURO volgens de normen van de BMB (en FIM)
Dus geen off-road of wat dan ook, ook niet na de enduro
Inderdaad, keuring zoals in Nederland (verlichting, verzekering, kenteken, toeter/claxon, FIM goedgekeurde banden, geen speling op naven, werkende remmen, ....)
Je kan rijden met een daglicentie. Start randonneurs vanaf 10.00 uur.
Wees daar om 08.00 uur voor inschrijvingen, technische controle, ... en alles komt in orde.
Alle info dus op http://www.fmb-bmb.be
Jo VdB
Handige routeplanner is bv http://www.viamichelin.com
Alle adressen zijn zeker qua afstand doenbaar voor Nederlanders.
-
- Contacteer:
Orp le Grand: van Diest naar Tienen vervolgens recht naar beneden. Je komt dan in Jodoigne(Geldenaken), linksaf richting Hannuit en een stukje verder ben je in Orp.
Of kom op 1 juni een mooie roadbookrit rijden in ongeveer dezelfde streek. Wel een iets langer parkoers (200 km) maar ook mooi. Zie mijn website......
Of kom op 1 juni een mooie roadbookrit rijden in ongeveer dezelfde streek. Wel een iets langer parkoers (200 km) maar ook mooi. Zie mijn website......
Luie Peewee zal er waarschijnlijk ook zijn.
Jo, is er dezelfde klasse indeling als in Nederland en rijden de randonneurs B allemaal bij elkaar?
groeten Peewee
Jo, is er dezelfde klasse indeling als in Nederland en rijden de randonneurs B allemaal bij elkaar?
groeten Peewee