Gaat er nog iemand naar de Wijk (DR)?
Deze rit is licentievrij en dus ideaal om eens te proeven aan een off-roadrit.
Voor de (verse) endurorijders natuurlijk een uitgelezen trainingsmogelijkheid.
De Wijk ligt vlakbij Meppel.
www.antrappers.nl
De Wijk otr
Moderator: ghulst
Nou Freek,
Voor de "verse" enduro rijder hier is het dan Carnaval enne het duurt zeker een week voor ik weer vers ben. De Wijk is toch ook een deel van de tankbaan e.d. Wel een leuke rit zonder asfalt toch.
Denk dat ik wacht tot de volgende enduro.
groetjes PeeWee
Voor de "verse" enduro rijder hier is het dan Carnaval enne het duurt zeker een week voor ik weer vers ben. De Wijk is toch ook een deel van de tankbaan e.d. Wel een leuke rit zonder asfalt toch.
Denk dat ik wacht tot de volgende enduro.
groetjes PeeWee
Freek, ik kom ook, als ik me niet weer blesseer van te voren...
De Wijk is leuk ritje, mooie training om de spieren weer wat losser te maken voor Holten....
Weet niet hoeveel van ons cluppie ermee komen, maar we hebben allemaal dezelfde jassen aan (zie laatste noppennieuws, ergens voorin, motorclub Sportlust, Houtigehage)
Tot ziens...!
Wopke
-
Nou Mannen, ik kom ook!
Nog even een nieuw balhoofdlager in het Hondatje monteren en wat dunnere olie in de voorvork en dan is mijn carnaval weer helemaal geslaagd Alaaaaf!!!
Fr@venture
Oh ja en de verlichting en de toeter en de km-teller
Nog even een nieuw balhoofdlager in het Hondatje monteren en wat dunnere olie in de voorvork en dan is mijn carnaval weer helemaal geslaagd Alaaaaf!!!
Fr@venture
Oh ja en de verlichting en de toeter en de km-teller
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
-
Ja ik ga ook
Jawel de ktm loopt weer als vanouds nog even een verse achterband gemonteerd en de eerste rit van het jaar kan weer beginnen
(de husaberg is eigenlijk meer geschikt voor die maisplakken maar die ligt nog in onderdelen achter in de schuur)
Een off road rit is massaler dan een enduro maar het heeft ontzettend veel sfeer en bij een moeilijke passage kun je bij de betere rijders eerst even de kunst afkijken en achteraf je eigen afvragen waarom kan hij dat wel en ik niet
HET MOET ALLEEN NIET REGENEN !!
(de husaberg is eigenlijk meer geschikt voor die maisplakken maar die ligt nog in onderdelen achter in de schuur)
Een off road rit is massaler dan een enduro maar het heeft ontzettend veel sfeer en bij een moeilijke passage kun je bij de betere rijders eerst even de kunst afkijken en achteraf je eigen afvragen waarom kan hij dat wel en ik niet
-
henk-vermeulen schreef:Jawel de ktm loopt weer als vanouds nog even een verse achterband gemonteerd en de eerste rit van het jaar kan weer beginnen
En wat hebben ze voorspelt voor morgen Henk ???
Juist, regen !!
Vandaag zou het ook regenen en het was een prachtige dag
Ik ga ervanuit dat het in de wijk uiteraard niet! regent
Help me hopen aub
Ik ga ervanuit dat het in de wijk uiteraard niet! regent
Help me hopen aub
-
Ja dat is waar Henk, vandaag was het een prachtige dag, en morgen ook!
Hein je had weer gelijk
HET WAS DROOG en we hebben genoten
HET WAS DROOG en we hebben genoten
-
Iedereen kan nogmaals genieten op korte termijn want a.s zondag is de voorlopig laatste rit in Ruinen
Ik zal er niet zijn vanwege mijn werk, helaas.
Voor Ruinen heb ik ook droog weer besteld dus dat komt helemaal goed daarzo.
Ik zal er niet zijn vanwege mijn werk, helaas.
Voor Ruinen heb ik ook droog weer besteld dus dat komt helemaal goed daarzo.