Mag dicht, VERKOCHT

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
nupke

Hierbij bied ik mijn Yamaha WR 450 f te koop aan
Laatst gewijzigd door nupke op ma feb 05, 2007 23:06, 3 keer totaal gewijzigd.
nupke

niemand interesse in deze perfecte machine?
Schopje
pHreaC

Ik denk dat de prijs wat hoog ligt...Yamaha heeft dit jaar een rotstreek uitgehaald met deze moteren aan 6.300€ nieuw te verkopen waardoor de prijs ietwat gekelderd is.
Ik hou mijn hart vast als de tijd er is om de mijne te verkopen, ik denk dat ik veel van de prijs die ik betaald heb zal moeten afdoen voor hij verkocht raakt.

grtz

pHreaC
Afbeelding
adje

pHreaC schreef:Ik denk dat de prijs wat hoog ligt...Yamaha heeft dit jaar een rotstreek uitgehaald met deze moteren aan 6.300€ nieuw te verkopen waardoor de prijs ietwat gekelderd is.
Ik hou mijn hart vast als de tijd er is om de mijne te verkopen, ik denk dat ik veel van de prijs die ik betaald heb zal moeten afdoen voor hij verkocht raakt.

grtz

pHreaC
Belgische prijzen :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
nupke

Ja idd belgische prijzen, in Nederland ligt 't iets anders, m'n WR moet minimaal € 5.500,00 opleveren en daar krijg je dan 3 nieuwe bandjes bij (zolang de voorraad strekt :lol: )
pHreaC

Vergeef mijn onwetendheid ivm Nederlandse prijzen, wou je verkoop helemaal niet afbreken...maar hoe zit het dan in Nederland? Vraagt yamaha daar nog meer voor zijn motoren of is die algemene korting daar gewoon niet doorgevoerd?
Afbeelding
adje

pHreaC schreef:Vergeef mijn onwetendheid ivm Nederlandse prijzen, wou je verkoop helemaal niet afbreken...maar hoe zit het dan in Nederland? Vraagt yamaha daar nog meer voor zijn motoren of is die algemene korting daar gewoon niet doorgevoerd?
In Nederland kennen we BPM , dat is een extra belasting die betaalt moet worden op auto's en motoren.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie