hallo
ik ben 16 en heb van dinsdag vernomen dat ik klierkoorts heb
dus alles valt in de soep nu,ook de examens
Het is een pijnlijke periode,ik kan bijna niet eten (enkel youghourt) water drinken lukt wel tamelijk vlot.Ik mag blij zijn dat ik dat nog kan,anders moest ik aan baksters gaan liggen
maar mijn vraag,ik heb gehoord dat je 2tot4 maanden dan geen sport meer mag uitvoeren.Hoelang zou ik dan niet mogen crossen?4 maanden geen cross zie ik niet zitten
wie heeft dit ook al eens meegemaakt?
Moderator: ghulst
Hoi Willem,
Da's wel kut. Helaas denk ik niet dat je hier echt geholpen zal worden met je vraag... Dit lijkt me eerder iets voor je dokter?
In elk geval (zoals bij alle revalidaties): Als je te vroeg terug aan de slag gaat doe je meestal veel meer kapot dan je graag hebt...
Beterschap!
Stijn
Da's wel kut. Helaas denk ik niet dat je hier echt geholpen zal worden met je vraag... Dit lijkt me eerder iets voor je dokter?
In elk geval (zoals bij alle revalidaties): Als je te vroeg terug aan de slag gaat doe je meestal veel meer kapot dan je graag hebt...
Beterschap!
Stijn
Montesa Cota 315R
nja,ik zal mn dokter dan eens moeten vragen hoelang ik moet rusten tot wanneer ik weer mag crossen.ik begin nu toch al weer iets beter te worden,kan al soep drinken,sandwiches eten ,youhourtjes gaan vlot binnen
maarja 1ding om blij voor te zijn:je kunt de ziekte van Pfeiffer maar 1keer meemaken:)
maarja 1ding om blij voor te zijn:je kunt de ziekte van Pfeiffer maar 1keer meemaken:)
yamaha yz 125
Als het eenmalig is dan klinkt het in ieder geval nog voor een tikkie hoopgevend.willem7 schreef:maarja 1ding om blij voor te zijn:je kunt de ziekte van Pfeiffer maar 1keer meemaken:)
Beterschap van iemand die al een jaar of negen aan het kloten is met z'n schildklier (komt dus waarschijnlijk nooit meer op 100%, maar gelukkig kruip ik nog zeer regelmatig op d'n brommert).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
schildklier, Jack? Lijkt meer op een blaasprobleem....
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
tis een zeikert van nature
Is meer een aangeboren afwijking (hoewel afwijking, kzie het eerder als een positieve eigenschap) dat zeiken tegen alles wat oranje is (geldt ook voor voetbal, koningshuizen etc.)
Nog zeeziek trouwens Henk (leuk hè die Brabantse golfbewegingen).
Nog zeeziek trouwens Henk (leuk hè die Brabantse golfbewegingen).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Nee, heeft definitief te maken met het prostaat! Zeiken vereist vrouwelijke hormonen, daarvan hebben ze'm nog nooit kunnen verdenken...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
die golfbewegingen zijn helemaal niks voor mij maar dat brabanse zand is erg leuk,je hebt wat gemist!!!!