Ben in het bezit van een ktm gs 600 voorzien van een rotax 560cc blok
Bouwjaar 1985 gewicht 130 kg opgegeven vermogen 45 pk gemeten vermogen 38 pk aan het achterwiel
De enduro machine heeft een balansas de crosser niet
De koude start is met de juiste procedure geen enkel probleem
De warme start is met een perfecte afstelling goed
De warme start nadat je onvrijwillig afgestapt ben is een ramp maar simpel op te lossen 5 minuten wachten
De stuureigenschappen zijn goed nadat de achterzijde verhoogd is ivm een te slappe achterveer
De voorrempomp is onvoldoende oftewel vervangen
De betrouwbaarheid wordt geroemd maar de distributiesnaar moet regelmatig worden vervangen
Na 3 jaar probleemloos te hebben gereden is de pechduivel toegeslagen,de zittingen van de uitlaatkleppen vallen er spontaan uit
Zelfs na het wisselen van de cilinderkop hetzelfde probleem nog 2 maal
Desondanks een prettige makkelijk te bereiden machine met voldoende vermogen en een hoge funfactor
Qua onderhoud simpel en niet veeleisend
De onderdelen voorziening is een ramp en erg duur
ktm gs 600
Moderator: ghulst
henk, zoals je zegt een betrouwbaar ding( ik heb zelf 2 fregerio.s gehad
en nu nog een a.t.k ) maar even een tip.
Haal die balans-as er uit!!!!!!!
die rotdingen willen graag breken en dan is de ravage niet te overzien
nl. alleen de cilinderkop en de carb. is nog heel.[/b]
en nu nog een a.t.k ) maar even een tip.
Haal die balans-as er uit!!!!!!!
die rotdingen willen graag breken en dan is de ravage niet te overzien
nl. alleen de cilinderkop en de carb. is nog heel.[/b]