Hallo allemaal!
Ben nieuw/vers hier, gelijk maar even een kleine introductie. Getrouwd, 3 kinderen en een passie voor auto's (Italiaans) en motoren. En .... waarschijnlijk een midlife crisis ... Er is mij een XR600R in onderdelen aangeboden (voor niet al te veel geld). 1 klein probleem, heb (nog) geen motor rijbewijs maar dat wordt geregeld. Is dit een goede/leuke motor om mee te beginnen (heb wel enige ervaring maar dat is grotendeels (opgevoerde) brommers)? Zal de motor overigens niet dagelijks gaan gebruiken; echt voor mooi weer en (nog?) niet om te crossen. Oh ja, geduld om de motor in elkaar te zetten heb ik wel. Is dit onbegonnen werk of een leuk project?
Shoot!
Mvg,
Drapu
Newbie
Gewoon doen, ik heb net hetzelfde gedaan, leuk tijdverdrijf en ook nog eens een prima motor om mee te beginnen. Het enige verschil met mij is dat ik al 25jaar mijn motorrijbewijs heb en dit alleen als wintertijdverdrijf doe. Deze motor is prima om af en toe eens lekker uit je dak te gaan. Stuurt prima en weegt eigenlijk niets. Ja en het starten dat moet je even weten. Suc6