husaberg fe501
Moderator: ghulst
is het normaal dat bij een husaberg fe501 van 2003 je steeds een fluitend geluid hoort wanneer hij stationair draait? dit lijkt te verdwijnen tijdens het rijden maar het kan ook dat de uitlaat het geluid dan overstemt. Ik heb zelf geen enkele ervaring met husaberg, vandaar m'n vraag ...
Had ik ook bij mijn husaberg fc 550 uit 2002. Is volgens mij redelijk normaal, de ene motor heeft het meer als de ander, maar ik heb er verder geen problemen mee gehad. Veel plezier verder met de Husaberg, ze zijn onderhoudgevoelig, maar hou je dit goed bij dan heb je er een goede motor aan.
had ik ook,wil dit zeggen dat je hem verkocht hebt?
kan zijn dat er ergens een lek in je uitlaatpijp zit , meestal op 1 van de verbindingen , verder hoor je bij een husaberg je koppeling wat ratelen , en de klepjes licht tikken , allemaal geen verontrustende zaken .
4 strokes only !!
Bedankt voor de antwoorden! en nee, Henk-V, ik heb de bjoetie niet verkocht. Ik stelde de vraag omdak ik met m'n neef naar de Husa was gaan kijken en ik nooit eerder dergelijk gezang in een blok had gehoord ...
Never drive faster than your guardian angel can fly.
AAAAAH
alweer iemand besmet!
het enduro-virus verspreidt zich snel in mijn buurt.
nog een paar man extra en we kunnen beginnen denken aan een clublokaal, spaghettiavonden en van die toestanden.
nu nog snel papieren in orde brengen voor da fluitijzer en we zijn vertrokken
alweer iemand besmet!
het enduro-virus verspreidt zich snel in mijn buurt.
nog een paar man extra en we kunnen beginnen denken aan een clublokaal, spaghettiavonden en van die toestanden.
nu nog snel papieren in orde brengen voor da fluitijzer en we zijn vertrokken
-
Wat betreft dat fluiten maak je maar geen zorgen, dit is een echt husaberg geluidje dit komt namenlijk door de balans as.
Ik heb ook een FE501 (uit 2004) en die van mij maakt ook een fluitend geluid bij stationair. Als ik gas geef is het weg. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat het de luchtinlaat is. Bij mij in elk geval geen problemen en ook kleppen stellen heeft geen invloed op het geluid. Ik hou het bij luchtinlaat.