GasGas fse 450

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
schildertje
Contacteer:

:D Jaaaaaaahhhh, de knoop doorgehakt en eindelijk een 450 fse gekocht.
Kunnen we eindelijk eens ernstig meters gaan maken :twisted:
Niks geen blokkerend en stuiterend achterwiel meer bij een bocht aansturen en remmen (standard een slipperclutch) :) en een koppeling die zo licht gaat alsof het lijkt of de olie vervangen is door een ballpoint veertje :shock:
Hoek uitkomen met een soepelheid mwaaahhh :shock: zonder die lange armen 8)
Gatver, dit lijkt wel een idieale motor :?: , Jammer alleen van die kleine tank (6,7 ltr), nouja de conditie vraagt om een rustpause zo af en toe :wink:

Heb trouwens binnenkort dus ruimte nodig om er naast te gaan liggen, de husky mag na Ruurlo van eigenaar verwisselen :)
Erik V

In de nieuwe Moto Verte stond een vergelijkingstest van de europese 450 enduro's. De gasgas kwam er volgens hen het slechtste uit...Wat natuurlijk nog helemaal niks wil zeggen. Als je er maar plezier mee hebt, ik vind hem trouwens veel mooier tov vorige model, ook een stuk slanker geworden.
schildertje
Contacteer:

heb overjarige 2005 gekocht :D Oerlemans maakt hem klaar.
Heb op de fiets van m'n maatje gereden en die maakte gang zat.
M'n maatjezat een KTM 525 aardig achter z'n vodden :twisted:
Sjokske

schildertje schreef: Jammer alleen van die kleine tank (6,7 ltr),
7,2 liter bij het 2007-model volgens MV (hattem toevallig naast me liggen op het werk :idea:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Joop

Erik V schreef:In de nieuwe Moto Verte stond een vergelijkingstest van de europese 450 enduro's. De gasgas kwam er volgens hen het slechtste uit...Wat natuurlijk nog helemaal niks wil zeggen. Als je er maar plezier mee hebt, ik vind hem trouwens veel mooier tov vorige model, ook een stuk slanker geworden.
Erik,

wie was de winnaar :?:
Erik V

Wat een vraag :lol: , de tweede was wel een verrassing : Husaberg :!:
schildertje
Contacteer:

:D Ja allemaal mooi natuurlijk die testen, maar degene die dat doen sporen toch niet (waas voor de ogen enzo) :twisted: handelbaarheid voor de gewone man 8)
Erik V

schildertje schreef::D Ja allemaal mooi natuurlijk die testen, maar degene die dat doen sporen toch niet (waas voor de ogen enzo) :twisted: handelbaarheid voor de gewone man 8)
Moto Verte maakt er wel altijd een zaak van bij een vergelijkingstest dat "gewone" gebruikers meedoen aan die test en ze geven ook het directe oordeel van die testers mee, en dat is idd niet altijd hetzelfde als de redactie van MV.
Sjokske

Erik V schreef: de tweede was wel een verrassing : Husaberg :!:
Samen met .............. Beta (met KTM-blok, dus lijkt wel eens Oostenrijks onderonsje). TM niet getest wegens waarschijnlijk geen smaak van de test(ikels)ers :twisted: :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Joop

Erik V schreef:Wat een vraag :lol: , de tweede was wel een verrassing : Husaberg :!:
Ik dacht laat ik nog eens een keer de weg naar Rome vragen :wink:
Plaats reactie