Weet er iemand of het nieuwe model voorlicht van KTM ook past op een 2001 model?
Bedankt,
Ives
06 licht KTM monteren?
Moderator: ghulst
Iets van een 20 euro voor de plastic en een 80 euro voor de koplamp.
Alles past, maar je moet wel het metalen plaatje waar de stekkers op vast zitten (onder de km-teller) naar beneden plooien omwille van plaatsgebrek (anders drukt de nieuwe koplamp van 80 euro tegen dat metaal)
Jo VdB
Alles past, maar je moet wel het metalen plaatje waar de stekkers op vast zitten (onder de km-teller) naar beneden plooien omwille van plaatsgebrek (anders drukt de nieuwe koplamp van 80 euro tegen dat metaal)
Jo VdB
OK 't is beslist ; nu nog kwestie van een lampje te vinden. Bij Dam in Hoeselt zijn ze uitverkocht. Bij MotoCare in Diest hebben ze nooit iets op voorraad liggen. En mijn oude lamp is stuk.
Dus wil ik voor Handel licht hebben ==> heeft er iemand een tweedehands licht liggen ?
Het moest zo maar eens lukken niet?
Dus wil ik voor Handel licht hebben ==> heeft er iemand een tweedehands licht liggen ?
Het moest zo maar eens lukken niet?
Bedoel je het "lampje" alleen, of "alles" (de plastic, de reflector)
Ik heb nog een goede reflector en bijhorende plastic liggen , wel het OUDE MODEL (mocht je interesse hebben)
Jo VdB
Ik heb nog een goede reflector en bijhorende plastic liggen , wel het OUDE MODEL (mocht je interesse hebben)
Jo VdB
Laatst gewijzigd door Jo VdB op za okt 28, 2006 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.