Benelli BX 449

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie

Wat vinden jullie er van?

Vet!!!
6
27%
ziet er leuk uit zo'n Italiaan, alleen of het heel blijft......
10
45%
wat een lelijke nep kawasaki
2
9%
neo-Chinese brol ?
3
14%
Jo VdB is lelijk
1
5%

Totaal aantal stemmen: 22
Rudy
Contacteer:

ff stukje van de moto73 website:
Waar bij veel van de motormerken al min of meer bekend was wat er in Keulen gepresenteerd zou worden, was dat bij Benelli een grote verrassing. Een heuse 450cc-crossmotor en een conceptmotor met een paralleltwin.

Bijzonder verrassend mag je de BX Cross noemen. Benelli doet met deze crossmotor een poging om een plekje in de motorcrosswereld te veroveren. De crosser is uitgerust met een in eigen huis ontwikkeld 449cc-viertaktblok, waarmee ze in de MX1-klasse willen stappen. Bijzonder is dat de kickstarter aan de linkerzijde is gemonteerd. Uitgevoerd in de huiskleuren van Benelli, groen en zilver, heeft de motor in ieder geval een heel eigen gezicht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vindt hem er echt heel erg vet uitzien!!!!. Alleen hebben we al wel vaker dit soort prototypes gezien, wat ook nooit echt wat geworden is.
Jo VdB

Ik heb er als keuze-mogelijkheid 'neo-Chinese brol" bijgezet :twisted:

Benelli is net zo min Italiaans als Husqvarna nog Zweeds is...

De moto is nogal breed aan de achterkant, en de motor is dus van Chinese makelij ....

Voor mij dus --> Chinese BROL !

Jo VdB

P.S. Sorry Rudy dat ik de opties enigszins aangepast heb :wink:
Sjokske

Gelukkig weer eens wat nieuws onder de zon, vooral omdat het (semi-) Italiaans is (al heeft de brunette wel spleetoogjes).
Uitlaten vind ik persoonlijk minder geslaagd, en die foto van achteren waar je die zielige kokerprofieltjes van het achterframe ziet geven te twijfelen over de afwerking van het geheel (hoewel, frame en blok hebben wel wat van de WRM).
Nu afwachten hoe lang het duurt dat er stickers van Shineray op staan.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
TTT

Ik vind het er wel strak uitzien, alleen, waar zit de benzine in?

Wat betreft chinese brol: beroepshalve kom ik wel chinese producten tegen, soms is het brol maar er komen inmiddels ook wel kwalitatief uitstekende producten uit china. Ze leren snel daar.
Dus profiteer ervan voordat ze net als de koreanen en japanners hun lage prijsnivo verliezen.
smurf.
Bikevouwer
Contacteer:

Ik heb leuk maar of het heel blijft gestemd, als dit net zo is als de tornado die ze gemaakt hebben dan is het rijcomfort drie keer niks, veel te weinig vermogen om mee te kunnen komen met de gevestigde merken en onderhoudskosten die een 140 liter pan uitrijzen.
Daarentegen is het wel een heel erge dure huiskamerdecoratie die wel smoelt.!
Sanne
Contacteer:

Het voorspatbord is zo gejat van een KTM alleen een ander kleurtje erop.
Het ziet er allemaal leuk uit met dubbele uitlaatjes etc. maar alles wat glimt kan alleen maar heel snel beschadigt raken.
# 442
Plaats reactie