diefstal wr 450f

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
rvr

Yamaha gestolen!! ()
Beste collega,s zondag :evil: 8 okt, na de offroadrit in westerbork is mijn bijna nieuwe yamaha 450 wrf gestolen van de trailer.Ik liep nog even naar de fotostand en was binnen 10 minuten terug..........2004 model met 750 km op de teller,veel speciale spullen erop zoals motomaster remset[oranje], goudkleurige talon velgen ,laseruitlaat en bomvol originele yamaha onderdelen, kenteken ml-gl-41.....framenummer jyacjo4w000012602 ........er is aangifte gedaan,ik begrijp inmiddels dat dit steeds vaker voorkomt tijdens de evenementen.......ik had het nog niet eerder meegemaakt na 12 jaar off-road/endurorijden.Mijn vraag aan u...kunt u misschien wat aandacht schenken op de website betreffende dit steeds vaker voorkomende probleem? Ik ben bang dat je zelfs je motor opslot moet zetten als je je in het clubhuis gaat inschrijven.

vriendelijke groeten rene.
bijgevoegd foto [echter nog zonder de talon velgen]. Noot van de redactie: Een van onze bezoekers wist ons te melden dat hij misschien iets heeft gezien met betrekking tot de diefstal. Zo rond het middaguur arriveerde er een witte, verlengde, Mercedes Benz type Sprinter. De inzittenden van deze auto (gekleed in spijkerbroek en cross-shirt) liepen veel rond, hadden erg veel aandacht voor de verschillende motoren en hebben zelf niet gereden. Kort voordat de diefstal werd ontdekt zijn deze heren weggereden. Helaas is er van deze heren niet meer bekend dan dit. Mocht iemand van jullie iets hebben gezien, neem dan kontakt op met ons of met de politie. Bij voorbaat dank!

Houten Klaas

Mochten ze die gasten pakken, nekschot op de oirschotse heide.

Succes met die afwikkeling. Hoeveel mensen hebben hun offroad wa met diefstal verzekerd ?
huskie

welke foto?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
rvr

[zie website enduro.nl en motordrenthe.nl"]

Yamaha gestolen!! ()

Beste collega,s zondag 8 okt, na de offroadrit in westerbork is mijn bijna nieuwe yamaha 450 wrf gestolen van de trailer.Ik liep nog even naar de fotostand en was binnen 10 minuten terug..........2004 model met 750 km op de teller,veel speciale spullen erop zoals motomaster remset[oranje], goudkleurige talon velgen ,laseruitlaat en bomvol originele yamaha onderdelen, kenteken ml-gl-41.....framenummer jyacjo4w000012602 ........er is aangifte gedaan,ik begrijp inmiddels dat dit steeds vaker voorkomt tijdens de evenementen.......ik had het nog niet eerder meegemaakt na 12 jaar off-road/endurorijden.Mijn vraag aan jullie..heeft er iemand iets gezien,het gaat om mannen in spijkerbroeken met crossshirts en een witte verlengde mercedes sprinter..! .Tevens wil ik dat er meer aandacht wordt geschonken op de websites en tijdens de evenementen betreffende dit probleem? Ik ben bang dat je zelfs je motor op slot moet zetten als je je in het clubhuis gaat inschrijven.Er zouden waarschuwingsborden moeten hangen en de knmv zou voorlichting moeten geven.......doen ze nog wat nuttigs van al dat licentie geld..

vriendelijke groeten rene.

. Noot van de redactievan motordrenthe.nl: Een van onze bezoekers wist ons te melden dat hij misschien iets heeft gezien met betrekking tot de diefstal. Zo rond het middaguur arriveerde er een witte, verlengde, Mercedes Benz type Sprinter. De inzittenden van deze auto (gekleed in spijkerbroek en cross-shirt) liepen veel rond, hadden erg veel aandacht voor de verschillende motoren en hebben zelf niet gereden. Kort voordat de diefstal werd ontdekt zijn deze heren weggereden. Helaas is er van deze heren niet meer bekend dan dit. Mocht iemand van jullie iets hebben gezien, neem dan kontakt op met mij of met de politie. Bij voorbaat dank!

[/quote]
Noob

Echt kut voor je !
ik hoop dat de daders snel achterhaald worden.

Afbeelding
Het gaat om deze motor
Plaats reactie