die 3 september mee de 4 uurs enduro in Voeren kunnen rijden.
Allemaal excuses zoals: ik ga naar Steenwijk, ik moet in Lierop op de GP werken of ik ben in Spanje rijden.
Dus hierbij een oproep: wie wil er met mij een team vormen om aan de 4 uurs enduro mee te doen.
Voor info zie : http://www.mcfourons.be/index.php?langue=nl
Het is voor de lol, iedere motor mag meedoen mits goede demper, geen daglicenties van de knmv of zo. Inschrijfgeld euro 85 of 95 per team.
Ik hoor het graag.
PS. Als je ouder bent 34 zitten we samen in de Categorie D, 80+
(maar die reden vorig jaar ook max 39 rondjes, net als de jonge gasten)
ik heb geen vrienden meer
Moderator: ghulst
Ik ga ook in Steenwijk rijden of in Lierop kijkenTTT schreef:die 3 september mee de 4 uurs enduro in Voeren kunnen rijden.
Allemaal excuses zoals: ik ga naar Steenwijk, ik moet in Lierop op de GP werken of ik ben in Spanje rijden.
Dus hierbij een oproep: wie wil er met mij een team vormen om aan de 4 uurs enduro mee te doen.
Voor info zie : http://www.mcfourons.be/index.php?langue=nl
Het is voor de lol, iedere motor mag meedoen mits goede demper, geen daglicenties van de knmv of zo. Inschrijfgeld euro 85 of 95 per team.
Ik hoor het graag.
PS. Als je ouder bent 34 zitten we samen in de Categorie D, 80+
(maar die reden vorig jaar ook max 39 rondjes, net als de jonge gasten)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Dag Ger,
Het is een wedstrijdje op een parcours van zo'n 5 km.
Je rijdt met 2 man gedurende 4 uur rondjes op dit parcours.
Je wisselt elkaar af, bijv ieder half uur.
Het team met de meeste rondjes wint.
Of bij een gelijk aantal rondjes, wie het eerst over de meet gaat.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ik heb vorig jaar in Honville mee gereden en erg genoten.
Omdat je telkens een pauze hebt zie je ook meer van de wedstrijd en de sfeer op het terrein.
En kan je natuurlijk mooi even bijkomen om daarna weer lekker te knallen.
Het is een wedstrijdje op een parcours van zo'n 5 km.
Je rijdt met 2 man gedurende 4 uur rondjes op dit parcours.
Je wisselt elkaar af, bijv ieder half uur.
Het team met de meeste rondjes wint.
Of bij een gelijk aantal rondjes, wie het eerst over de meet gaat.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ik heb vorig jaar in Honville mee gereden en erg genoten.
Omdat je telkens een pauze hebt zie je ook meer van de wedstrijd en de sfeer op het terrein.
En kan je natuurlijk mooi even bijkomen om daarna weer lekker te knallen.
smurf.
Zaterdag werken, nog wat voorzichtig zijn met m'n oogjes na de laser behandeling. Smoesjes genoeg
LC8 990 Adv - Montesa 315R, een lekker stel.
Ik heb geloof ik wel zin, en ik heb ook geen smoesje. Nou ja, misschien dat 2 uur motorcross in 4 uur iets teveel van het goede zou kunnen zijn voor mij. Maar het parcours valt zo te zien wel mee. En wat zijn jouw ambities ? Als je wilt winnen kun je misschien beter iemand anders zoeken. Ik ben goed voor een rondje of 5-10 aan een stuk op de crossbaan, mijn geheim is mijn tempo. Is niet echt hoog.
Maar ik zal vanavond in ieder geval eens op de kalender kijken.
Hey Wilbert,
Rijdt een team dan op 1 motor of mag dat ook op 2 verschillende?
In principe zou ik met Roy de eerste rit gaan rijden, maar die 4 uurs enduro lijkt me ook niet verkeerd...!
Rijdt een team dan op 1 motor of mag dat ook op 2 verschillende?
In principe zou ik met Roy de eerste rit gaan rijden, maar die 4 uurs enduro lijkt me ook niet verkeerd...!
Maakt niet uit, gaat om de lol. Het is ook geen cross parcours en de kans op winnen is er sowieso met mij ook niet.folie schreef:Ik heb geloof ik wel zin, en ik heb ook geen smoesje. Nou ja, misschien dat 2 uur motorcross in 4 uur iets teveel van het goede zou kunnen zijn voor mij. Maar het parcours valt zo te zien wel mee. En wat zijn jouw ambities ? Als je wilt winnen kun je misschien beter iemand anders zoeken. Ik ben goed voor een rondje of 5-10 aan een stuk op de crossbaan, mijn geheim is mijn tempo. Is niet echt hoog.
Laat maar even weten.
smurf.
TTT You've got a new friend !TTT schreef:Maakt niet uit, gaat om de lol. Het is ook geen cross parcours en de kans op winnen is er sowieso met mij ook niet.folie schreef:Ik heb geloof ik wel zin, en ik heb ook geen smoesje. Nou ja, misschien dat 2 uur motorcross in 4 uur iets teveel van het goede zou kunnen zijn voor mij. Maar het parcours valt zo te zien wel mee. En wat zijn jouw ambities ? Als je wilt winnen kun je misschien beter iemand anders zoeken. Ik ben goed voor een rondje of 5-10 aan een stuk op de crossbaan, mijn geheim is mijn tempo. Is niet echt hoog.
Laat maar even weten.
Ik wil wel mee, zie PM.
Heej JWR & Roy, Zou leuk zijn om jullie weer een keer te zien.
Tuurlijk rij je op je eig'n brommer.
Slaapplaats & BQ voor de zaterdagavond (in EHV) bij deze aangeboden.
Scheelt weer een uurtje of twee rijden toch ?
Heel fijn.folie schreef:TTT You've got a new friend !TTT schreef:Maakt niet uit, gaat om de lol. Het is ook geen cross parcours en de kans op winnen is er sowieso met mij ook niet.folie schreef:Ik heb geloof ik wel zin, en ik heb ook geen smoesje. Nou ja, misschien dat 2 uur motorcross in 4 uur iets teveel van het goede zou kunnen zijn voor mij. Maar het parcours valt zo te zien wel mee. En wat zijn jouw ambities ? Als je wilt winnen kun je misschien beter iemand anders zoeken. Ik ben goed voor een rondje of 5-10 aan een stuk op de crossbaan, mijn geheim is mijn tempo. Is niet echt hoog.
Laat maar even weten.
Ik wil wel mee, zie PM.
Heej JWR & Roy, Zou leuk zijn om jullie weer een keer te zien.
Tuurlijk rij je op je eig'n brommer.
Slaapplaats & BQ voor de zaterdagavond (in EHV) bij deze aangeboden.
Scheelt weer een uurtje of twee rijden toch ?
smurf.
-
.....en de uitslag ?
Lijkt wel droog op de foto?
In Steenwijk tot 13:00 niet.
Ondertussen staat de uitslag op de website.
Al bij al hebben mijn Duits vriendinnetje en ikzelf het er niet zo slecht vanaf gebracht. We waren 115e op 175. Het was fun.
Al bij al hebben mijn Duits vriendinnetje en ikzelf het er niet zo slecht vanaf gebracht. We waren 115e op 175. Het was fun.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Het terrein lag er reuze bij. Om 9u druppelde het nog een beetje, maar tijdens de wedstrijd was het droog. Geen stof, geen echte modderpoelen, gewoon perfect. Een beetje glibberen hoort erbij, maar het viel mee.Houten Klaas schreef:.....en de uitslag ?
-
Heb je ook een closeup foto van je Duitse vriendinnetje ?
Is dat nou zo'n milieumat Toine Ik dacht dat die onder je fiets moest liggen, maar jij heb 'm nodig voor je zweetsokkenTTT schreef:Actie foto
GS GJ
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Hmm of:TTT schreef:119 de, dus in de top 70%
27 rondjes. Da's wel raar... we hebben er absoluut zeker 28 gereden. Of telt het laatste rondje niet?
1-die transponder deugt niet... (weinig kans ?)
2-een van ons heeft zich een rondje gedrukt... (geen kans !)
3-een van ons kan niet tot 4 tellen. (?? gelukkig zullen we nooit weten wie, heb jij meegeteld ?)
In ieder geval hebben we het afgelegd tegen de dames: proficiat meiden ! Ik neem aan dat we gezien het verschil en ons smoesje voor een revanche in aanmerking komen ?
Allez danHouten Klaas schreef:Heb je ook een closeup foto van je Duitse vriendinnetje ?
Ze (Marion Langenbach dus) reed voor de gelegenheid op een geleende Yam 125 (in slechte toestand), omdat haar kakelverse KTM 400 al onderweg is naar Nieuw-Zeeland. Jaja, 't is een serieuze dame. Ze gaat voor de derde keer de zesdaagse meedoen!
Ze heeft ook enkele rondjes op mijn Huskie gereden, maar vond de automatische koppeling vreselijk om mee te rijden. Ieder zijn ding hé.
Hier enkele piccies:
By the way, weet iemand van de aanwezigen wie die andere twee vrouwen waren? Of hun nummer?