Wie heeft er nog wat meuk liggen voor een xl 250
Wat ik vnl zoek is een voorvork met wiel en schijfrem aangezien dat oplooptrommelremmetje niet echt zoden aan de dijk zet. (lees mega anticiperend rijden)
Kortom heb je nog meuk liggen om mijn xl een beetje wat moderner te maken dan hoor ik dat graag
grtz vouwer
Gezocht spullen voor een xl 250
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
welke prijsklasse moet ik aan denken??erwindob schreef:Ik heb nog een SPES uitlaat voor een XR250 die misschien past (e maken is)
Dichtbij, in Lisse.
heb hier nog een voorvork van een xr250 liggen samen met kroonplaten... eerst chekken dat het met schijfrem is voor ik iets meer zeg.Bikevouwer schreef:Wie heeft er nog wat meuk liggen voor een xl 250
Wat ik vnl zoek is een voorvork met wiel en schijfrem aangezien dat oplooptrommelremmetje niet echt zoden aan de dijk zet. (lees mega anticiperend rijden)
Kortom heb je nog meuk liggen om mijn xl een beetje wat moderner te maken dan hoor ik dat graag
grtz vouwer
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
- Contacteer:
pb verstuurterwindob schreef:2 tientjes...Bikevouwer schreef:welke prijsklasse moet ik aan denken??erwindob schreef:Ik heb nog een SPES uitlaat voor een XR250 die misschien past (e maken is)
Dichtbij, in Lisse.
-
- Contacteer:
Hd je toevallig al gecheckt ?Klx300R schreef:heb hier nog een voorvork van een xr250 liggen samen met kroonplaten... eerst chekken dat het met schijfrem is voor ik iets meer zeg.Bikevouwer schreef:Wie heeft er nog wat meuk liggen voor een xl 250
grtz vouwer
greetz
grtz vouwer