Verslag presentatie nieuwe KTM's in MotorRijder

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jo VdB

Zoals enkelen wellicht weten, was ik einde juni in Mattighofen om de nieuwe crossers en enduro's van KTM aan de tand te voelen.
Lekker dus de 450 SX-F, de 250 EXC-F en andere juweeltjes rijden.

Als je je moddereter (euh... moderator) dus aan de slag wil zien, dan kan je het verslag (en de foto's) lezen in het septembernummer (ligt begin september bij je krantenboer) van MotorRijder, het fijne Vlaamse motormaandblad :wink:

Jo VdB
Helen

Zal ik zeker doen!
Stuur nog eens een berichtje tegen dat het begin september is, want dan zit ik met mijn hoofd met andere dingen bezig (verhuizen en zo!)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Erik V

Vandaag heb ik de nieuwe motorrijder van de maand september gekocht en er staan welgeteld 0,000000 regeltjes te lezen over de nieuwe KTM's of andere belevenissen van onze reporter Jo Vdb. :roll:
Gast

Erik V schreef:Vandaag heb ik de nieuwe motorrijder van de maand september :roll:
Ik heb hem intussen ook gekocht maar allez er stond toch een test in van de 950 superenduro R.
Reportage van onze Jo zal waarschijnlijk verzet zijn..
Jo VdB

Euhhhhh,

is verzet naar oktober doordat de pagina's voor deze maand "op" waren. Zo'n blad wordt immers per meervoud van 16 pagina's gedrukt...

Enne, eind oktober ga ik normaliter naar Teutschental om de nieuwe Suzuki's te gaan rijden.... :D

Mijn excuses als je speciaal de Motorrijder gekocht had voor het artikel.

Jo VdB
Plaats reactie