Heeft iemand onder jullie Ktm rijders de settings voor een factory vork?
daarmee bedoel ik de kleine rondellen die in de vork zitten onderaan , en deze inwendig voor uitgaande setting .Of eventuele settings die voor de allround rijder perfect zouden zijn , ik heb namelijk problemen met de korte kleine knippen in een bocht , de motor heeft dan de neiging contact met de weg te verliezen , en dribbeld naar buiten toe .
Thanks
WP voorvork settings...????
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
rondellen, zijn dat stelschroefjes
Gemiddeld kun je het beste vanuit de middenstand beginnen, belangrijk is dat je de standen opschrijft waar alles nu in staat.
Soms staat een van de instellingen gewoon op max, en dan zou je eens kunnen beginnen om die eens meer richting de middenstand te zetten.
Als je de uitgaande demping heel hard zet dan heb je een beetje het effect dat je naar buiten loopt in bochten met knippen.
Gemiddeld kun je het beste vanuit de middenstand beginnen, belangrijk is dat je de standen opschrijft waar alles nu in staat.
Soms staat een van de instellingen gewoon op max, en dan zou je eens kunnen beginnen om die eens meer richting de middenstand te zetten.
Als je de uitgaande demping heel hard zet dan heb je een beetje het effect dat je naar buiten loopt in bochten met knippen.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300