Valbeugel Dr750

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Freubel

Gezocht: 1 Witte onbeschadigde niet verbogen valbeugel voor een Dr750
Gegevens:
Type: Dr 750 s
Framenummer sr41a*****
Cyl inh: 727 cm3
Ik heb onlangs mijn valbeugel laten poedercoaten.
En toen ik het geheel had gedemonteerd viel het me al op dat ze niet exact gelijk waren aan elkaar (bestaat uit een linker en een rechterdeel)
Nu het spul is gepoedercoat krijg ik het met geen mogelijkheid meer normaal in elkaar.
Het rechterdeel (als je er voor staat) is geheel uit verband gerukt.
Dus het poedercoaten was voor de kat z'n kl*ten :evil:
Dus bij deze zoek ik een knap exemplaar die niet is verbogen of beschadigt.
Bij voorkeur een witte :oops:
MuddyWater

leg dat nog eens uit ..... hij zat er op .... is geverfd ... en past niet meer ... wonderlijk
Freubel

Martijn DR schreef:leg dat nog eens uit ..... hij zat er op .... is geverfd ... en past niet meer ... wonderlijk
Mja klinkt vreemd, ik weet het :(
Ik had al moeite om dat geval eraf te krijgen, je kon eigenlijk al voelen dat ie onder behoorlijke spanning stond.
Als ik ook kijk naar hoe het gebeuren staat, dan is hij bij de vorige eigenaar op een verkeerde manier geparkeerd, de linkerkant (als je erop zit) is ook hier en daar beschadigd.
Maar aangezien ik hier geen buigbank heb of ander grof geschut lijkt het me beter om gewoon voor een nieuwe te gaan kijken.
Bart M

Hoi,
ik heb net dezelfde Big en net hetzelfde probleem gehad. Ben wel zo slim geweest het ding te buigen en te proberen tot het een beetje te monteren viel vooraleer het te laten poedercoaten. Echt vlot gaat het er echter nooit op of af.
Veel succes!
Bart
PS ik gebruikte een gewone bankschroef voor het plooiwerk.
Keep on smiling!
Plaats reactie