"Ben jij al in onze cross hoek geweest?
We hebben in Hazerswoude-Rijndijk een echte Cross kleding hoek ingericht. We hebben daarin van o.a. Kenny, Oxbow, Ixon en Lookwell betaalbare Cross en ATV kleding op voorraad! Voor volwassenen en kinderen liggen daar naast de shirt, broeken, laarzen en jassen ook protectievesten, knie- en elleboog protectoren en rugbeschermers."
Bron: www.motorkledingcenter.nl
Off-roadkleding te koop?
Moderator: ghulst
Je had wmb. wel quote tags mogen gebruiken, ik dacht effe: "Heeft Noppy nou een zaak in crosskleding geopend? Wat gaaf!!"
Ben jij al in die cross hoek geweest Noppy, vertel eens wat meer aub? Op de site zie je niks over crosskleding...![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Ben jij al in die cross hoek geweest Noppy, vertel eens wat meer aub? Op de site zie je niks over crosskleding...
![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
leuk, maar ongeving Leiden zoeterwoude is toch echt te ver voor mij.
-
Gaan we nu hier onze favoriete kledingshop promoten.Ik ben dik tevreden met WPM.Aardige gasten en leuke prijzen.Bovendien vertegenwoordigen ze het meest aansprekende merk. ![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)