Off-roadkleding te koop?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

"Ben jij al in onze cross hoek geweest?

We hebben in Hazerswoude-Rijndijk een echte Cross kleding hoek ingericht. We hebben daarin van o.a. Kenny, Oxbow, Ixon en Lookwell betaalbare Cross en ATV kleding op voorraad! Voor volwassenen en kinderen liggen daar naast de shirt, broeken, laarzen en jassen ook protectievesten, knie- en elleboog protectoren en rugbeschermers."

Bron: www.motorkledingcenter.nl
Laatst gewijzigd door Noppy op ma jul 03, 2006 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
:toost:
Max_Kool

Je had wmb. wel quote tags mogen gebruiken, ik dacht effe: "Heeft Noppy nou een zaak in crosskleding geopend? Wat gaaf!!"

Ben jij al in die cross hoek geweest Noppy, vertel eens wat meer aub? Op de site zie je niks over crosskleding... :cry:
Noppy

Ik had ooit eens een uitnodiging gehad van deze jongens om te komen shoppen in hun shop. Nooit daar geweest, aangezien ze geen off-roadspulletjes verkochten.

Nu ligt dat wellicht anders;-)

Nop
:toost:
Dr_Bean
Contacteer:

leuk, maar ongeving Leiden zoeterwoude is toch echt te ver voor mij.
Houten Klaas

Gaan we nu hier onze favoriete kledingshop promoten.Ik ben dik tevreden met WPM.Aardige gasten en leuke prijzen.Bovendien vertegenwoordigen ze het meest aansprekende merk. :twisted:
Plaats reactie