Heeft iemand een verhoogd ruitje en/of een topkoffer voor mijn
1993 Dr Big? Evt grote pasklare kofferset mag ook.
Het duurt wel heel erg lang. Ik ben al 7 mnd bezig
om het weer in orde te krijgen. Complete revisie van het blok
is nu dan ook bijna klaar.
Zo gauw als hij klaar is zet ik er een paar piccies bij.
Groeten Tim.
Heeft iemand een verhoogd ruitje en/of een topkoffer
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Hoi Tim,
Ik heb een topkoffer in de aanbieding, ik heb hem eerder achterop mijn 93er DR Big gehad, gewoon met boutjes op het achterrek gemonteerd. Het is een Hepco en Becker Mini geloof ik, ik heb wel een foto die ik je kan mailen. Voorts ben ik zelf bezig met het maken van een ruit verhoger, zo iets als touratech ook heeft, als je intresse hebt moet je dat maar zeggen, misschien maak ik dan wel een serietje ... van 2 ... of meer
Ik heb een topkoffer in de aanbieding, ik heb hem eerder achterop mijn 93er DR Big gehad, gewoon met boutjes op het achterrek gemonteerd. Het is een Hepco en Becker Mini geloof ik, ik heb wel een foto die ik je kan mailen. Voorts ben ik zelf bezig met het maken van een ruit verhoger, zo iets als touratech ook heeft, als je intresse hebt moet je dat maar zeggen, misschien maak ik dan wel een serietje ... van 2 ... of meer
Dag Martijn, ik heb zeker interesse in de topkoffer en zo'n ruitje. Heb je een paar foto's voor mij? Hoe groot is de koffer en wat is de prijs fur die sachen?
Waar is het evt op te halen. Ik kom zelf uit Oldenzaal.
Groeten Tim.
tim1074@hotmail.com
Waar is het evt op te halen. Ik kom zelf uit Oldenzaal.
Groeten Tim.
tim1074@hotmail.com
ik heb ook een mini H&B achter op de RR1
eerst de plastic H&B drager gesloopt en de onderdelen op de BIG drager geschroefd met een extra blokje aluminium achteraan
die 4 extra gaten zijn nog van de vorige bewoner dus die hebben er niks mee van doen
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Ik heb mooi makrolon gevonden en ga dit weekend een prototype van het ruitje maken ..... Zoek bij touratech.de maar eens op spoiler .... dan krijg je verschillende dergelijke ruitjes
is al wat ouder, maar wel functioneel
kan een foto sturen als je wilt, of ben je al voorzien?
het spul heeft op een dr big 91 gezeten
(t biggie is helaas overleden)
e: karel@krijger.info
kan een foto sturen als je wilt, of ben je al voorzien?
het spul heeft op een dr big 91 gezeten
(t biggie is helaas overleden)
e: karel@krijger.info
-
sorry ..... met de aanschaf van mijn KTM heb ik alle projectjes m.b.t. mijn Big laten vallen .... ook het verhoogde ruitje .... en de Big verkocht, met koffer