Ik heb zo'n mooie Huskie TE450 '04 en ik hoor (Belgische) geluiden dat die standaard niet altijd door de geluidskeuring komen.
Als tip kreeg ik mee de uitlaatdemper nat te maken (de binnenkant uiteraard) dat dat wat scheelt qua geluid.
Iemand daar ervaring mee?
En hoe doe je dat handig, water erin gieten maakt alleen de onderkant nat (zonder demontage).
Er staat net 2500 km op de teller, dat lijkt me wat vroeg voor een nieuwe dempervulling. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Natte uitlaat stiller?
Moderator: ghulst
Yeperwindob schreef: Er staat net 2500 km op de teller, dat lijkt me wat vroeg voor een nieuwe dempervulling. Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Vroeger heb ik ook wel eens voor de keuring er een paar liter water in gegooid (2Takt) .
Lijkt mij dat dit voor dempermateriaal juist het tegenovergestelde bereikt wordt , of het zou moeten zijn dat de gassen wat sneller koelen
Lijkt mij dat dit voor dempermateriaal juist het tegenovergestelde bereikt wordt , of het zou moeten zijn dat de gassen wat sneller koelen
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Ik denk dat als je de tuinslang er 5 minuten aan de achterkant in hangt, ook de bovenzijde wel nat wordt en dat er inderdaad nog maar weinig geluid waarneembaar is
Begin er niet aan!

Begin er niet aan!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Yep van een keertje bijvullen kan geen kwaad, er wordt nogal wat in de lucht geblazen in 2500 km.Sjokske schreef:Yeperwindob schreef: Er staat net 2500 km op de teller, dat lijkt me wat vroeg voor een nieuwe dempervulling. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!