De vriendin begint te dromen over een enduro. Iets in het genre DR350-XR400-KDX200.....
Greetzzz, Villard
budgetvriendelijke enduro gezocht
Moderator: ghulst
-
rijd wel konfortabel maar voor een vrouw is het echt wel zwaar denk ik en in stamp straten zal ook wel moeilijk zijn, ik zou iets nemen met starter en een brommer die handelbaar is wij hadde een dr 125 voor mijn ma gekocht en die was heel goed maar helemaal niet handelbaar en ze viel altijd wij dachten dat het kwam door slecht spoor maar neen de moto!
daarna kon ze met de wrf 250 beter rijde
Ik krijg ademhalings problemen telkens als ik een berichtje van jou lees. Iets schrijven met . en , is wat makkelijker te lezen.crosser*9* schreef:rijd wel konfortabel maar voor een vrouw is het echt wel zwaar denk ik en in stamp straten zal ook wel moeilijk zijn, ik zou iets nemen met starter en een brommer die handelbaar is wij hadde een dr 125 voor mijn ma gekocht en die was heel goed maar helemaal niet handelbaar en ze viel altijd wij dachten dat het kwam door slecht spoor maar neen de moto!
Misschien is de vrouw van Hornet wel een zwaargewicht, maar anders zou ik voor wat lichters/ wendbaarders gaan dan een xr400.
NEEEEN, ik heb nl. een slechte rugJBassie schreef:Ik krijg ademhalings problemen telkens als ik een berichtje van jou lees. Iets schrijven met . en , is wat makkelijker te lezen.crosser*9* schreef:rijd wel konfortabel maar voor een vrouw is het echt wel zwaar denk ik en in stamp straten zal ook wel moeilijk zijn, ik zou iets nemen met starter en een brommer die handelbaar is wij hadde een dr 125 voor mijn ma gekocht en die was heel goed maar helemaal niet handelbaar en ze viel altijd wij dachten dat het kwam door slecht spoor maar neen de moto!
Misschien is de vrouw van Hornet wel een zwaargewicht, maar anders zou ik voor wat lichters/ wendbaarders gaan dan een xr400.
Is idd. wat zwaar voor haar, maar toch bedankt ..... Laat de voorstellen maar komen!
-
sorry zal in het vervolg wa meer met een . en een , werke greetz
-
een DR Big ..... gave 1 cilinder 800
prima voor roadbook ritten etc ..... lekker handelbaar, te zwaar voor echte off road
Ik heb er een te koop ... een goede ... mail to: martijn@allroadmaniacs.nl
prima voor roadbook ritten etc ..... lekker handelbaar, te zwaar voor echte off road
Ik heb er een te koop ... een goede ... mail to: martijn@allroadmaniacs.nl
-
Ik heb binnnekort een Honda CR250 Enduro te koop (met kenteken dus).
Bouwjaar '94
Heb er net vandaag een nieuw zuigertje in gezet.
De motor is voorzien van een grote lichtspoel en electrisch roadbookhouder. Roadbookhouder kan ik er ook zo afhalen hoor!
Er zit verder nog een grote 12 liter tank op en je kunt er eventueel ook nog een set reserve wielen bij kopen.
Ook zijn alle lagers (balhoofd, linksysteem, montage achterveer) gewoon goed.
Kortom, helemaal klaar om roadbookritten mee te rijden!
Door de grote lichtspoel (vliegwiel) en iets dikkere voetpakking is de motor super beheersbaar en veel minder piekerig.
Let op, het is geen koopje, maar een hele goede motor!
Groeten,
Fr@venture
Bouwjaar '94
Heb er net vandaag een nieuw zuigertje in gezet.
De motor is voorzien van een grote lichtspoel en electrisch roadbookhouder. Roadbookhouder kan ik er ook zo afhalen hoor!
Er zit verder nog een grote 12 liter tank op en je kunt er eventueel ook nog een set reserve wielen bij kopen.
Ook zijn alle lagers (balhoofd, linksysteem, montage achterveer) gewoon goed.
Kortom, helemaal klaar om roadbookritten mee te rijden!
Door de grote lichtspoel (vliegwiel) en iets dikkere voetpakking is de motor super beheersbaar en veel minder piekerig.
Let op, het is geen koopje, maar een hele goede motor!
Groeten,
Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
-
Tja.... da's ook zeker een leuke motor.hornet911 schreef:Die CR250 leek me wel wat, maar heb al een DR350...
Wel wat tammer natuurlijk.
Heb gisteren het nieuwe zuigertje netjes ingereden (50 km) en dat doe ik komend weekend nog 's zodat er weer 100 km op staan.
Daarna wordt 't poetsen en fotograferen en kun je eindelijk zien wat je niet gekocht hebt
Groeten en succes met je DR,
Fr@venture
Er komt een tijd