Hallo Allemaal.
Ik heb jaren geleden wel wat gecrosst maar nu al een tijdje niet meer. Het lijkt me leuk eens een dagje ergens op een circuit of bos wat te crossen. Probleem hierbij is dat ik geen crossmotor heb en er voorlopig ook niet een wil/kan kopen. Ik wil uiteraard wel voor de huur betalen. Wie weet waar dit mogelijk is?
Alvast bedankt voor alle tips.
Yves.
Een dagje crossen
Moderator: ghulst
- mxrider#28
Hier kan dat: www.hondapark.be
Naar aanleiding hiervan wou ik toch ook eens vragen, weet iemand of je ergens enduro-motoren kan huren, voor een dag of zo? Dus dat je niet aan een crossparcours vasthangt...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Misschien dat ik dat ook eens ga doen met een vriend.
Maar is het daar dus echt mogelijk dat ik en een vriend allebei een crossmotor kunnen huren voor paar uur en gewoon vrij op de baan kunnen crossen?
Dus niet op een of ander crf 100cc o.id. maar echt cr(f) 250 en meer??
Maar is het daar dus echt mogelijk dat ik en een vriend allebei een crossmotor kunnen huren voor paar uur en gewoon vrij op de baan kunnen crossen?
- mxrider#28
Dat is mogelijk ja, het is alleen erg prijzig.JBassie schreef:Misschien dat ik dat ook eens ga doen met een vriend.
Dus ik zou eerst even bellen, voordat je je rot schrikt
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)