Op m'n WR450 zit een drukknop om het contact aan te zetten maar ik zou liever iets met een sleutel hebben, zoals kennelijk in vele andere landen standaard door Yamaha wordt geleverd:
Iemand enig idee waar je zoiets kunt kopen
Groeten,
Arnaud.
Sleutel i.p.v. drukknop voor contact WR450
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Heb je al eens bij je Yamaha dealer geïnformeerd? Misschien dat het wel als optie te krijgen is ofzo?Arnaud schreef:Op m'n WR450 zit een drukknop om het contact aan te zetten maar ik zou liever iets met een sleutel hebben, zoals kennelijk in vele andere landen standaard door Yamaha wordt geleverd:
Iemand enig idee waar je zoiets kunt kopen
Groeten,
Arnaud.
Moest het niet van Yamaha te krijgen zijn kan je volgens mij ook eens proberen bij een Suzuki dealer. De DR-Z400 SM heeft zeker zo'n contactje. De E versie volgens mij ook.
Grtz
Stijn
Montesa Cota 315R
Ga morgen 'ns bij Gebben langs, kijken of zij een suggestie hebben...
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Hai maxwr450f,
Nee, tot op heden heb ik er nog niets mee gedaan; hoop wel gauw -zoals ik al eerder aan gaf- bij Gebben langs te gaan om te kijken of zij misschien een oplossing hiervoor hebben (die een beetje betaalbaar is, natuurlijk ).
Maarreh... als jij nog een 'Gouden Tip' hebt
Groeten,
Arnaud.
Nee, tot op heden heb ik er nog niets mee gedaan; hoop wel gauw -zoals ik al eerder aan gaf- bij Gebben langs te gaan om te kijken of zij misschien een oplossing hiervoor hebben (die een beetje betaalbaar is, natuurlijk ).
Maarreh... als jij nog een 'Gouden Tip' hebt
Groeten,
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
hey, je hebt die namaakpitbikes he, de meesten smijten het contact er af, dan heb je 2sleuteltjes, en is een contact met 4kabeltjes (afsluiten elektrischiteit, en afleggen motor) is een contactje van een honda. zoek ff op pitbike forums,misschien krijg je het daar zelf gratis.
groetjes
groetjes
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300