Weekje Algarve Offroad van zondag 3 t/m vrijdag 8 september a.s. (vertrek: 2 sep / terug op 9 sep) met Transavia.com
Wie gaat er mee

Ik zie jullie aanmeldingen wel verschijnen op wr450f@noxian.nl

Groeten,
Arnaud.
Moderator: ghulst
Het enige wat echt belangrijk is, is of de groep een beetje gelijk is kwa niveau. In Turkije kende ik ook 2 van de 4 mederijders helemaal niet en 1 een heel klein beetje. Achteraf is dat prima in orde gekomen. Ik zou het zo weer doen.big M schreef:nou Mooie vrienden heb ik zeg ,vinden t allemaal super maar als t punje bij t paaltje komt ....JAAA weet tnog niet enne wie is die internet gozer dan want die ken ik niet pfffffff.
Wat kan er nu fout gaan dan lekker off roaden en daarna een lekkre pot bier. beetje slap ouwehoeren
Wie vind dat nou niet leuk???
na ja we zien wel.
Helemaal perfect waterdicht is dat natuurlijk niet. Er zijn legio mensen die zichzelf overschatten en het internet klinken alsof ze pro's zijn.Fox-kid schreef:Ik ben er geweest en heb daar ook met een andere, voor ons onbekende, rijder gereden. Je kunt er van uit gaan dat iedereen die daar aan deelneemt beginner-af is. De gids houdt rekening met de groepsamenstelling en zorgt er voor dat niemand te kort komt.
Volgens mij is de wintertoer van Yoshimoto nog een stuk voordeligerHet is absoluut top en de prijs valt erg mee. Volgens mij, als je het omrekent met een keer 12 minuten karten is dit zo'n 30 keer goedkoper!
speedphreax schreef:Volgens mij is de wintertoer van Yoshimoto nog een stuk voordeliger
De gids is echt een zeer ervaren persoon is die iedereen een uitdaging kan voorschotelen. Ook al er verschillende niveau's binnen 1 gorep rijden er voor kan zorgen dat men niet te kort komt.speedphreax schreef:Helemaal perfect waterdicht is dat natuurlijk niet. Er zijn legio mensen die zichzelf overschatten en het internet klinken alsof ze pro's zijn.Fox-kid schreef:Ik ben er geweest en heb daar ook met een andere, voor ons onbekende, rijder gereden. Je kunt er van uit gaan dat iedereen die daar aan deelneemt beginner-af is. De gids houdt rekening met de groepsamenstelling en zorgt er voor dat niemand te kort komt.Volgens mij is de wintertoer van Yoshimoto nog een stuk voordeligerHet is absoluut top en de prijs valt erg mee. Volgens mij, als je het omrekent met een keer 12 minuten karten is dit zo'n 30 keer goedkoper!
Laat die filmpjes maar eens zien ArnaudArnaud schreef:!speedphreax schreef:Volgens mij is de wintertoer van Yoshimoto nog een stuk voordeliger
Kan je nog wel wat filmpjes laten zien van wat hill-climbs in de Algarve afgelopen zomer; kun je zelf beoordelen of ik 'ervaren' genoeg ben![]()
Groeten,
Arnaud.
...ik ook altijd met m'n grote mondadje schreef:Laat die filmpjes maar eens zien Arnaud
Arnaud schreef: *PS je zou bijna denken dat we er wat aan over houden, aan al die Algarve Offroad -promotie
...kan natuurlijk op water en brood leven, maar ja, 't blijft wel vakantie hèhuskie schreef:WauwArnaud schreef: Ik geloof dat ik vorige week voor de hele vakantie zo'n 1600 a 1700 euri kwijt was...
Arnaud.klote euro's