CR 500

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Peter Wenting
Berichten: 2
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 13:10
Locatie: Reusel

Wat te doen?
Ik ben in het bezit van Honda CR 500 van 99, een beer van een machine, maar ik heb helaas nogal wat stukken op het moment, oa koppelingsplaten versleten, achtervering stuk en 8 van de 10 tandwielen van de versnellingsbak zijn versleten en ook moet de ketting en tandwiel verwisseld worden.
Nu kom ik aan dermate veel kosten en dat is hij maar amper waard, en daarbij ik was eigenlijk op zoek naar een 250.
Hij ligt dus nu compleet uit elkaar dus zo inruilen brengt bijzonder weinig op.
Wat is wijsheid?
CR 500 the best there is!!
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Tja, ik ken jouw financiële situatie niet.
Maar ik zou die jonge 500 opknappen, steek er misschien 500 euro in en zet hem dan tip top te koop voor 1500 euro. (Weet niet precies wat deze machine nog waard is maar 1500 lijkt me minimaal dat je er voor moet kunnen krijgen.)

En ik neem aan dat jouw wensen uitgaan naar een jongere 250 machine, dus denk dan aan minimaal 1800 euro...

Wat inruilen betreft, wat je er voor terug krijgt zou ik niet weten, maar het lijkt me dat het opknappen van de fiets een beter maar ook leuker idee is. :wink:
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

tandwielen uit de versnelings bak kosten
rond de 50 a 65 euro stuk dus kom ik op een 460 euro uit voor de bak tandwielen. dan nog een 100 euro voor tandwielen en ketting . en je kopelings platen nog
de stalen platen kosten ca 30 euro voor een volledige set en 55 a 60 euro

PM me je prijs eens als je hem zo wil verkopen gelijk hij nu is ,dus in onderdelen.
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Bluto
Berichten: 113
Lid geworden op: do nov 18, 2004 18:29
Locatie: Helmond

CR 500,the best there is?? :shock:
White Knuckle Tight!!!
gassen
Berichten: 1308
Lid geworden op: di mar 30, 2004 22:24
Locatie: Limboland

8 van de 10 ? Heeft deze geen olie gezien?? Lagers nog OK?
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Plaats reactie