Renthal Fatbar en UFO handguards

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pHreaC

Ben dus van plan een fatbar stuurtje te monteren met UFO handguards. Maar er zijn dus 12 verschillende modellen Fatbar die ik kan plaatsen. Iemand ervaring met een bepaald model? Is hij/zij hier tevreden van en hoe groot ben je dan ongeveer?
Iemand ervaring met UFO handkappen? Hoe zijn deze in vergelijking tot Acerbis handkappen?

grtz,

pHreaC
stimpie

ik heb een fatbar stuur op mijn yz maar weet niet welk model en ook nog niet mee gereden :roll:
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
stimpie

zou het kunnen dat ik een fatbar 617 heb ?? :oops: :roll:
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Fox-kid
Contacteer:

Ik heb de Renthal Fatbar. Volgens mij het enige type van Renthal dat FatBar heet n is verkrijgbaar in verschillende kleurtjes. De ophogers er onder zorgen daarbij nog eens voor een perfecte positie van je stuur. Ben erg tevreden over die FatBar. (hij is overigens niet echt goedkoop. Houd rekening met een prijs rond de 120 euro en nog eens een 30 euro voor die ophogers.

Handkappen kun je er vast wel op monteren. Mogelijk wil je metalen beugels ipv alleen maar plastic handkapjes. Deze beugels bieden je meer bescherming bij kruipdoor sluipdoor tussen de bomen. Zelf rijd ik zonder handkappen.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Sjokske

Als je metalen beugels wilt opletten bij bestellen van montagesetje, niet elk "tapered" stuur is hetzelfde qua vorm.
Laatst een setje Barkbusters (EGO) gemonteerd, en uiteraard het montagesetje moeten modificeren omdat dit voor ProTaper was, en dus weer niet voor Reikon (origineel TM) of Renthal Fatbar :evil:
Ook opgeven wat de binnendiameter van je stuur is t.p.v. de handvaten, in verband met de klembussen van de kappen die in je stuur worden gemonteerd :idea:
Barkbusters bevallen overigens vreselijk goed, hebben lekkere dikke (=10 mm.) aluminium beugel.
Hufter(= moi)proof dus.
Zie http://www.barkbusters.net/HandGuards.htm (levering via TMV)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
pHreaC

Heb dus een blauw Fatbar stuur type Enduro besteld samen met de Jumpy handguards van UFO...hopelijk een goede keuze
Plaats reactie