achterlicht xr600
mijn achterlicht en rem licht van mijn xr branden heeel zwak terwijl voor wel normaal brand, ik heb vanalles al geprobeer andere lampjes meer watts en minder watts maar geen resultaat, iemand een idee hoe dit komt.
Designer, ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn xr ,bij mijn xr
hing naast de koplamp een klein vierkant kastje(regulator)
dit was kapot.
Wat me wel opviel als ik met de kickstarter pompte en de
verlichtingsschakelaar op on,brandde het achterlicht goed.
Succes
hing naast de koplamp een klein vierkant kastje(regulator)
dit was kapot.
Succes
[ hing naast de koplamp een klein vierkant kastje(regulator)
dit was kapot.
Ik heb vanmorgen even gemeten en ik meet maar 1,5 volt dus daar zit het probleem denk ikmaar ik heb geen idee waar ik dit nu moet oplossen of zoeken omdat mijn koplamp wel goed doet, iemand tips ???
dit was kapot.
Ik heb vanmorgen even gemeten en ik meet maar 1,5 volt dus daar zit het probleem denk ikmaar ik heb geen idee waar ik dit nu moet oplossen of zoeken omdat mijn koplamp wel goed doet, iemand tips ???
Ik heb vanmorgen even gemeten en ik meet maar 1,5 volt dus daar zit het probleem denk ikmaar ik heb geen idee waar ik dit nu moet oplossen of zoeken omdat mijn koplamp wel goed doet, iemand tips ???[/quote]
dit berichtje was trouwens van mij ff vergeten in te loggen..
Designer
dit berichtje was trouwens van mij ff vergeten in te loggen..
Designer
hoi, ik heb er vanavond meteen even naar gekeken, netjes schoon gemaakt en ligt opgeschuurd voor zover als dat ging maar helaas geen resultaat.xr-manu schreef:Ik heb dat ook nog gehad:koplamp wel en achterlicht niet,de oorzaak zat in bedieningsknop op 't stuur -> oxidatie van de 3 koperen kontaktjes binnenin van de af/dim/grootlicht knop.
Designer,mijn vraag over de regulator naast de koplamp zit die bij jouw
erop of niet?
De koplamp bij mijn xr brandde ook normaal en de rest was
veel te zwak.
Door de regulator te vernieuwen had ik weer goede remlichten
+achterlicht.
erop of niet?
veel te zwak.
+achterlicht.
ja ik heb naast mijn koplamp wel wat zitten, ik weet niet wat dat is, zal dan wel de regulator zijn denk ik, is die door te meten ofzo?Gast schreef:Designer,mijn vraag over de regulator naast de koplamp zit die bij jouw
erop of niet?
veel te zwak.
+achterlicht.
Designer,als het goed is staat er regulator/rectifier op,ik weet niet of het op temeten is.
Ik heb het toen vervangen alles werkte perfect,van tevoren ook alles nagekeken kon het in het begin ook niet vinden wat het was.
Misschien rijdt er nog een xr bij jouw in de buurt,probeer dan eens te wisselen met het kastje.
Succes
Ik heb het toen vervangen alles werkte perfect,van tevoren ook alles nagekeken kon het in het begin ook niet vinden wat het was.
Misschien rijdt er nog een xr bij jouw in de buurt,probeer dan eens te wisselen met het kastje.
Succes
[quote="gast"]Designer,als het goed is staat er regulator/rectifier op,ik weet niet of het op temeten is.
Misschien rijdt er nog een xr bij jouw in de buurt,probeer dan eens te wisselen met het kastje
Hoi GAST,
indedaad daar zat het probleem over deze gelijkrichter zit een condensator(elco) deze was kapot, heb bij de hobby zaak een nieuwe gehaald en erin gesoldeerd en alles werkte weer.
bedankt voor de tip...
Misschien rijdt er nog een xr bij jouw in de buurt,probeer dan eens te wisselen met het kastje
Hoi GAST,
indedaad daar zat het probleem over deze gelijkrichter zit een condensator(elco) deze was kapot, heb bij de hobby zaak een nieuwe gehaald en erin gesoldeerd en alles werkte weer.
bedankt voor de tip...