jammer (van het gewiste bericht)

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Gesloten
martens

:( jammer dat mijn berichtjes zijn verwijderd,en dit zonder bericht/reden.
toch zeker bij vraag en aanbod ,ik vraag en bied toch wat aan?? :( :( :(
Freek
Site Admin
Contacteer:

sorry, ik weet van niks.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
dorzel

kijk dat je wat aan te bieden hebt is oke maar dan hoef je niet gelijk het hele forum er mee besmeuren
martens

dorzel schreef:kijk dat je wat aan te bieden hebt is oke maar dan hoef je niet gelijk het hele forum er mee besmeuren
Hallo, dorzel
Ben jij degene die beslist wat wel en wat niet .
het gene wat wij doen is niet voor ons zelf.
daarbij besluit de beheerder van dit forum of dit mag of niet ,en voor zover ik begrijp weet hij hier niks van.
Graag u reactie
Jo VdB

martens schreef::( jammer dat mijn berichtjes zijn verwijderd,en dit zonder bericht/reden.
toch zeker bij vraag en aanbod ,ik vraag en bied toch wat aan?? :( :( :(
Hoi,

hier moet ik mezelf even op de borst kloppen en een "mea culpa" uitroepen.

Wat er klaarblijkelijk gebeurd is, is het volgende

a) ik heb vastgesteld dat je 2 x een aankondiging deed dat je iets ging verkopen, nl. in het "algemeen forum" en in het "café"
b) ik heb dan nog eens geconstateerd dat in de rubriek "vraag en aanbod" je in je eerste post wat vergeten was, zodat je een 2de post eraan toevoegde

Wat betreft punt a)

Crossposting wordt in geen enkel forum getolereerd. Dit is "forumetiquette" Daarom heb ik je bericht verwijderd uit het algemeen forum. Je zegt het trouwens zelf "jammer dat mijn berichtjes zijn verwijderd"

Wat betreft punt b)

Hier is dus iets misgelopen. Ik heb nl. de 2 berichten bij elkaar gevoegd tot 1 enkel bericht (om de leesbaarheid te vergroten). Ik heb dan het 2de (nutteloze) bericht gewist.
Waarschijnlijk is daarbij ook het originele bericht gewist. Hier was niets mis mee. Dus mijn fout. Mijn excuses.

Naast een beheerder heeft dit forum ook enkele moderators (zoals mezelf) Taak hiervan is op een zo objectief mogelijke manier te "waken" over het forum en zijn inhoud.

Je krijgt dus een :toost: van me.

Jo VdB
martens

:D oke dit is een duidelijke uitleg , bedankt zal in het vervolg alleen in het betreffende forum iets plaatsen.

alvast bedankt en zie voor nieuw bericht '' vraag en aanbod''

groetjes 8)
dorzel

beste martens,
wel een beetje snel op je teentjes getrapt :!:

kijk je hebt gelijk dat ik niets over dit forum heb te zeggen, aan de andere kant lijkt het mij ook duidelijk dat dit forum niet voor niets verschillende onderwerpen heeft.
en het lijkt mij ook duidelijk dat ik daar mijn mening over kan uiten,
daar zijn forums voor bedoeld, of worden daar veel voor gebruikt.
dus als je hier verder een probleem van wild maken moet jij dat weten
maar dan verwijs ik jou wel naar het cafe dat is de plaats om oeverloos te ouwehoeren.

groetend
DORZEL,
Jo VdB

hola !

Het is niet de bedoeling om een polemiek te starten of elkander eigenschappen toe te schrijven.

Hebt elkander lief, en drink er eentje.
Tenslotte hebben we allen dezelfde hobby !!

Voila, hierbij sluit ik dit onderwerp !!

Jo VdB
Gesloten